بهترین زمان برای رابطه‌ی جنسی کی است؟

mojtaba
زمانی که فردی جوان و قوی و سرحال است و به تازگی عاشق شده، همیشه مسائلی درباره رابطه‌ی جنسی ورای خواست طرف مقابل مطرح است.

زمانی که فردی جوان و قوی و سرحال است و به تازگی عاشق شده، همیشه مسائلی درباره رابطه‌ی جنسی ورای خواست طرف مقابل مطرح است. وقتی زندگی این عشق تازه، به مرور دشوارتر و تکراری شده، بعد با آمدن یک یا دو بچه به زندگی، فشارهای کاری، نگرانی‌های مالی، تغییرات جسمی و غیره همه می‌تواند به کاهش رابطه‌ی جنسی و تمایل به آن بینجامد. داشتن یک رابطه‌ی جنسی خوب و مناسب مؤلفه‌ی مهمی برای یک زندگی خوب است. اما به راستی چه کاری می‌توان برایش کرد؟!
هم برای زن و هم برای مرد داشتن یک زندگی سالم بسیار حائز اهمیت است- یعنی مواد غذایی خوب و مفید، عدم سوء مصرف الکل یا مواد مخدر، خوابیدن کافی و ورزش کردن- همه‌ی این‌ها می‌تواند تضمین‌کننده‌ی وضعیت جسمانی شما برای داشتن یک رابطه‌ی جنسی خوب باشد. درست است که در زندگی‌های شلوغ امروزی بسیاری از این چیزها را نمی‌توان به سادگی انجام داد، اما اگر سلامت جنسی برایتان اهمیت دارد، بنابراین همه‌ی این‌ها می‌تواند پیش‌زمینه‌ی آن باشد.

خبرنامه آرایش و زیبایی را سه‌شنبه‌ها رایگان دریافت کنید
مهم‌ترین راه‌حل آن است که یک‌بار دیگر درباره زمان انجام رابطه‌ی جنسی بیندیشید. همه می‌دانند که رابطه‌ی جنسی بهتر است که در تعطیلات انجام شود، یعنی به دور از فشارها و شرایط کاری، اما آیا می‌دانستید که تستسترون مرد به طور طبیعی صبح‌ها فعال می‌شود؟ نعوظ بدون استفاده از داروهای مربوط به رفع نقص نعوظ مثل ویاگرا و سیالیس باعث می‌شود که نعوظ قوی‌تر و محکم‌تر صورت گیرد و زن، بعد از خواب راحت و آسوده‌ی شبانه، هنگام صبح به لحاظ فیزیکی شرایط بهتری برای این کار دارد. سعی کنید برای این زمان‌ها بیشتر برنامه‌ریزی کنید.
(منبع: webmd)

خبر مرتبط:
بهترین و بدترین غذاها برای رابطه‌ی جنسی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ