انقلابِ سرم در سلامت پوست

maryam01
احتمالا بیش از آن‌چه فکر می‌کنید سرم مصرف می‌کنید. البته سرم‌هایی برای صورت هستند که پیش از مالیدن مرطوب‌کننده در شب از آن‌ها استفاده می‌کنید.

احتمالا بیش از آن‌چه فکر می‌کنید سرم مصرف می‌کنید. البته سرم‌هایی برای صورت هستند که پیش از مالیدن مرطوب‌کننده در شب از آن‌ها استفاده می‌کنید. اگر بخواهید پوست زمخت‌تان را نرم کرده یا آن را مرطوب و درخشان کنید، یک سرم بدن می‌تواند تمام این کارها را انجام می‌دهد.
کمی درباره سرم
دهه‌هاست که از سرم‌ استفاده می‌شود. وقتی شرکت‌های سلامت پوست از ویتامین C و اسیدهای هیدروکسی آلفا در محصولات پوستی استفاده کردند، مایل بودند که تمام این ترکیبات را یک‌جا به کار ببرند. دیگر کرم‌ها جواب نمی‌داد (آب زیادی در آن‌ها استفاده می‌شد، و به خاطر همان ویتامین‌ها و اسیدهای موجود در آن به خوبی عمل نمی‌کردند). بنابراین سرم‌ها- به عنوان محصولات درمانی ملایم‌تری معرفی شدند و ترکیبات‌شان طوری بود تا زیر مرطوب‌کننده‌ها مالیده شوند.

مجله رایگان زیبایی آرایشی الودکتر را سه ‌شنبه‌ها دریافت کنید

چرا به سرم بدن نیاز دارید
بیشتر محصولات مربوط به بدن برای مرطوب کردن به کار می‌رود. شما از لوسیون‌ها برای مرطوب کردن ملایم خود استفاده می‌کنید، از کرم‌ها برای مرطوب‌کردن بیشتر و از همه‌ بالاتر، از گیاه بلسان و روغن. بعضی از این محصولات دارای ترکیبات فعالی هستند، اما اگر فرمول آن‌ها خیلی پیچیده یا سنگین باشد، این ترکیبات به کار رفته نمی‌توانند در پوست نفوذ کنند، و شما هم تغییرات چندانی نمی‌بینید به جز آن‌که پوست‌تان کم‌تر خشک می‌شود.
نسل جدید سرم‌های بدنی دارای غلظت بیشتر و از طرفی دارای ترکیبات و عناصر قوی بوده و رطوبت زیادی به پوست‌تان می‌بخشد. بر خلاف سرم‌های صورت، نیاز نیست که بخواهید روی سرم مورد علاقه‌تان کرم دیگری بمالید، و همین مساله استفاده از آنها را آسان می‌کند.
(منبع: beauty)

خبر مرتبط:
جدیدترین سرم‌های ضدپیری پوست

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ