مرد انگلیسی از ۲۰ زن٬ ۴۰ بچه دارد+عکس

mojtaba
پدری اهل بریتانیا که از ۲۰ زن مختلف ۴۰ فرزند دارد می‌گوید: «خداوند می‌گوید ادامه بده و زاد و ولد کن- من هرگز دست از این کار بر نمی‌دارم.»

پدری اهل بریتانیا که از ۲۰ زن مختلف ۴۰ فرزند دارد می‌گوید: «خداوند می‌گوید ادامه بده و زاد و ولد کن- من هرگز دست از این کار بر نمی‌دارم.»
مایک هولپین ۵۶ ساله اهل مونماثشیر می‌گوید که تنها نام نیمی از بچه‌هایش را به خاطر دارد و اگر بعضی‌شان را در خیابان ببیند نمی‌تواند نامشان را به خاطر بیاورد.
این آقای الکلی که تازه از این وضعیت بهبود پیدا کرده سعی کرده که با خالکوبی نام فرزندانش بر پشتش، تلاش کند تا نامشان را همواره به خاطر داشته باشد.
او اعتراف می‌کند که بسیاری از آن‌ها را اگر در خیابان ببیند نمی‌شناسد و ۱۶ تا از آن‌ها را بهزیستی به خاطر مشروب‌خواری و زن‌بارگی گرفته و برده است.


آقای هوپلین می‌گوید او دوست دارد بچه‌های بیشتری داشته باشد چون نمی‌تواند بدون آن‌ها زندگی کند. او می‌گوید: «در کتاب مقدس، خداوند فرموده که پیش برو و زاد و ولد کن. من هم کاری را که خداوند گفته انجام می‌دهم. من فقط ۵۶ سال دارم هرگز (از بچه آوردن) دست برنمی‌دارم. هرگز. من به پیش‌گیری از بارداری اعتقادی ندارم و عاشق رابطه‌ی جنسی هستم. عاشق خودم هستم و این به خاطر بچه‌هایم است و برایم ارزش زیادی دارد. بیشتر از آن‌که آنها به من نیاز داشته باشند من به آنها نیاز دارم. نمی‌توانم بدون آنها زندگی کنم.


به خاطر مشروب‌خواری و زن‌بارگی من، بعضی بچه‌هایم هم اخلاق مرا پیدا کرده‌اند به خاطر همین در بهزیستی هستند. وقتی آن‌ها را گرفتند با خودم قول دادم که آنها را برگردانم. دلم برای تمام لحظات خوشی که با آنها داشتم تنگ شده و اگر آنها برگردند همه‌چیز زندگی خوب می‌شود.»
(منبع: دیلی میل)

خبر مرتبط:
دلیل دو همسری مردان چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ