۵ اشتباه رایج جنسی که زنان مرتکب می‌شوند

mojtaba
آیا اوضاع جنسی زندگی‌تان آنطور هست که باید باشد؟ مطمئنید؟ با آنکه ممکن است زنان از وضعیت جنسی خود راضی باشند، اما این وسط مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که از آن آگاه نیستند. در این‌جا به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

آیا اوضاع جنسی زندگی‌تان آنطور هست که باید باشد؟ مطمئنید؟ با آنکه ممکن است زنان از وضعیت جنسی خود راضی باشند، اما این وسط مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که از آن آگاه نیستند. در این‌جا به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:
۱- اگر زمانی سراغ رابطه‌ی جنسی بروید که حس و حالش باشد
اگر رابطه‌ی جنسی‌تان را تا زمانی که مغز و بدن‌تان به شما دستور بدهد به تعویق بیندازید، احساس نشاط و سرزندگی نخواهید داشت. این به خاطر آن است که بسیاری از زنان مادامی که وارد عمل نشوند چندان تمایلی به انجام آن ندارند.
۲- اگر اول در فکر ایجاد لذت در طرف مقابل‌تان باشید
رابطه‌ی جنسی زمانی است که به خودتان بپردازید. صرف انرژی زیاد برای خشنود کردن طرف مقابل شما را به عاشقی عالی و کامل تبدیل نمی‌کند. در واقع به کسی تبدیل می‌شوید که کارش ناقص است و این می‌تواند برای هر دو نفر عامل کاهنده‌ای باشد.
۳- اگر فکر ‌کنید که او همیشه آمادگی رابطه جنسی را دارد
اگر او دوست ندارد که رابطه جنسی داشته باشد، و یا برانگیخته نمی‌شود، به آن معنا نیست که حواسش به شما نیست یا این‌که به زن دیگری فکر می‌کند. اضطراب، خستگی و افسردگی می‌توان میل جنسی مرد را کاهش دهد، و همین روال بر زن نیز تأثیر می‌گذارد.
۴- وقتی میان شما و رابطه‌ی جنسی، وضعیت اندام‌تان برایتان ملاک باشد
آیا دنبال دلیلی دیگری می‌گردید تا خودتان را دوست بدارید؟ تحقیقات نشان می‌دهد که زنانی که خویشتن‌پذیری بالایی دارند، وقتی برهنه می‌شوند احساس راحتی داشته و نسبت به زنانی که احساس خوبی نسبت به اندام برهنه‌ی خود ندارند، غالبا بیشتر به ارگاسم می‌رسند.
۵- اگر از تصورات‌تان استفاده نکنید
زوج‌هایی که به طور مرتب رابطه جنسی دارند شادتر بوده و بیشتر با هم می‌مانند. برای آن‌که این رول را برای مدت طولانی ادامه دهید، باید خیال‌پردازی کنید.
(منبع: webmd)
خبر مرتبط:
۵ عارضه‌ جانبی نگران‌گننده (اما طبیعی) رابطه‌ی جنسی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ