درمان نعوظ ناقص در مردان با عمل جراحی

mojtaba
اختلال نعوظ یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی مردان است. برای حل این مشکل راه‌های مختلفی وجود دارد. جدای از روان‌درمانی و دارودرمانی، گاهی از عمل جراحی نیز برای درمان استفاده می‌شود.

اختلال نعوظ یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی مردان است. برای حل این مشکل راه‌های مختلفی وجود دارد. جدای از روان‌درمانی و دارودرمانی، گاهی از عمل جراحی نیز برای درمان استفاده می‌شود. چه عمل‌هایی برای درمان نعوظ ناقص در مردان وجود دارد؟
عمل عروق آلت
عمل بای‌پس را می‌توان زمانی انجام داد که انسداد یک سرخ‌رگ جلوی جریان خون در آلت را گرفته باشد. با هر نوع جراحی، بایست بتوان میزان خطر آن را در بیمار شناسایی کرد.
پروستات
پروستات انواع مختلف دارد: نرم، مکانیکی و تورمی. اکثر پروستات‌ها بعد از ۱۰ تا ۱۵ سال نیاز به تعویض دارد. مشکلات جراحی شامل عفونت، ترشح لوله ادراری، سوراخ، افتادگی آلت و درد است.
انزال زودهنگام چیست؟
انزال زودهنگام رایج‌ترین اختلال انزالی است و حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد مردان این مشکل را دارند. مشکلات انزال شامل تخلیه‌ی ناقص اسپرم، تاول‌های تخمی و پروستاتی در مجاری ادراری است.
چه عواملی باعث انزال زودهنگام می‌شود؟
بخش عمده‌ی دلایل آن، دلایل عصب‌شناختی است که بر نواحی زیر تأثیر می‌گذارد:
کنترل مرکزی انزال
اعصاب دستگاه تناسلی
اعصاب حسی اندام‌های تناسلی و پروستات
انزال زودهنگام به علت شرطی‌شدگی نامناسب و حساسیت بیش از حد آلت رخ می‌دهد. انزال با تأخیر نخستین نشانه‌ی دیابت است و باعث بالا رفتن احتمال عمل جراحی برای تورم پروستات (BPH) می‌شود. انزال معکوس به خاطر فشار زیاد برداشتن بخشی از پروستات و یا مصرف داروهای خاصی مانند تامسولوزین و داروهای ضدافسردگی رخ می‌دهد.

(منبع: webmd)

خبر مرتبط:
همه چیز درباره انزال زودرس و درمان آن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ