معروف‌ترین دارو برای درمان نعوظ ناقص چیست؟

mojtaba
ویاگرا (سیلدنافیل) از زمان آغاز تولید آن، یعنی سال ۱۹۹۸‌، به یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان تبدیل شده است، هم‌گام با کوکا‌کولا و رولزرویس.

ویاگرا (سیلدنافیل) از زمان آغاز تولید آن، یعنی سال ۱۹۹۸‌، به یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان تبدیل شده است، هم‌گام با کوکا‌کولا و رولزرویس. اما در بازار داروهای ناتوانی جنسی، این سیالیس(تادالفیل) است که از ویاگرا پیشی گرفته است.
ارجحیت چشمگیر سیالیس 
در ۱۲ تحقیق از افرادی خواسته شد که هر دو دارو (ویاگرا و سیالیس) را استفاده کنند و بعد بگویند که انتخاب‌شان کدام است. نتایج خیره‌کننده بود: همه سیالیس را انتخاب کردند. در تحقیقی که برای داروی دیگری به نام لویترا (واردنفیل) انجام شد، سیالیس باز هم از آن پیشی گرفت.
زن‌ها هم سیالیس را ترجیح می‌دهند. در طی چهار تحقیق، زوج‌ها اول ویاگرا و بعد سیالیس را استفاده کردند و یا برعکس. در هر چهار آزمایش، زن‌ها سیالیس را بیشتر پسندیدند.
اما دلیلش چیست؟ چون سیالیس مدت زمان نعوظ را بسیار افزایش می‌دهد. ویاگرا و لویترا حدود دو ساعت حالت نعوظ را حفظ می‌کنند، اما سیالیس تقریبا قابلیت این را دارد تا ۳۶ ساعت نعوظ را حفظ کند. یعنی اگر مردی سیالیس را جمعه شب استفاده کند، تا ظهر یکشنبه حالت نعوظ خواهد داشت. هم مردان و هم زنان می‌گویند سیالیس باعث می‌شود که دیگر نگران زمان نباشند و هروقت که بخواهند با هم عشق‌بازی کرده و رابطه‌ی جنسی داشته باشند. بنابراین سیالیس برای زوج‌های جوان یا آنها که تازه با هم آشنا شده‌اند مزیت‌های زیادی به همراه دارد.
(منبع: webmd)
خبر مرتبط:
مارادونا روزی چهار قرص ویاگرا می‌خورد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
امید

امید

1394-07-14 - 17:43 پاسخ

سلام آیا این قرصها عوارض قلبی دارن؟

admin

admin

1394-07-14 - 17:43


جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .