با این چهار راهکار، بدون ورزش سالم بمانید

maryam01
هیلاری وایت، سردبیر مجله تندرستی می‌گوید: از دویدن متنفرم. همه‌ی کلاس‌های فیتنس را در شهر خودم امتحان کرده‌ام. کلی گزینه دارم.

هیلاری وایت، سردبیر مجله تندرستی می‌گوید: از دویدن متنفرم. همه‌ی کلاس‌های فیتنس را در شهر خودم امتحان کرده‌ام. کلی گزینه دارم. در خانه زیاد تمرین نمی‌کنم اما هنوز در بهترین وضعیت تندرستی و سلامت هستم. با این حال سعی می‌کنم یک‌سری کار ساده را در جریان برنامه‌های روزانه‌ام انجام دهم و از وقتی به دیدگاه دیگران درباره‌ی تناسب اندام و ورزش اهمیت ندادم و این کارها را کردم وضعیتم بهتر شد:
همیشه سعی می‌کنم در حال فعالیت باشم
هیچ‌وقت آدم تنبلی نبودم و نیستم. حتی سر کار هم مدام در حال فعالیت هستم. بارها و بارها بلند می‌شوم و می‌نشینم و در جاهایی در محل کارم که لازم است سرپا بایستم لپ‌تاپم را با خودم می‌برم.
به هرجا که بخواهم بروم، پیاده می‌روم
خیلی خوش‌شانسم که در جایی زندگی می‌کنم که قدم زدن نه تنها ممکن ایست بلکه بسیار مفید هم هست. صادقانه بگویم فکر می‌کنم این یک راهکار اصلی برای حفظ تناسب اندامم است. هر میزان کالری را که مصرف می‌کنم یادداشت نمی‌کنم، و کلاً برای کم کردن وزن پیاده‌روی نمی‌کنم. هر روز خودم را به چالش می‌کشم و این یعنی برای کم کردن سایز دور شکمم هر روز از راه‌پله استفاده می‌کنم نه پله‌برقی.
غذاهای سالم می‌خورم
هر چیزی را که بدانم سالم و مغذی است می‌خورم- اما رژیم خاصی ندارم. سعی می‌کنم چیزهای سالم بخورم و ترجیحا حاضر و آماده هم نباشند، چیزهایی مثل سبزیجات، میوه، ماهی و گوشت. از طرفی پرخوری هم نمی‌کنم چون حوصله‌ی انواع و اقسام مریضی‌ها را ندارم.
تمرین‌کردن را برای خودم مفرح می‌کنم
به خودم فشار نمی‌آورم که به باشگاه بروم، به جایش انرژی‌ام را صرف فعالیت‌هایی می‌کنم که واقعا به من لذت می‌دهند و از انجام‌شان حس خوبی پیدا می‌کنم؛ اسکی، شنا و اسب‌سواری ورزش‌های مورد علاقه‌ام است.
(منبع: health)

خبر مرتبط:
خبر خوش: لاغری بدون ورزش

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ