چگونه می‌توان بهترین مانیکورها را درست کرد؟

maryam01
وقتی صحبت از بهترین مانیکورها می‌شود، یک نکته‌ی مهمی که نباید نادیده بگیرید روکش زیرین آن است.

وقتی صحبت از بهترین مانیکورها می‌شود، یک نکته‌ی مهمی که نباید نادیده بگیرید روکش زیرین آن است. در واقع آن‌ها ناخن را به یک بوم نقاشی برای صیقل و تزئین تبدیل می‌کنند، و مانع از لکه و آسیب به آن شده و رشد آن را تقویت می‌کنند و از طرفی عمر مانیکور شما هم زیاد می‌شود. اما بسته به جنس ناخن، باید مانیکورهایی خاصی استفاده کنید.
اگر ناخن‌های ضعیف و شکننده دارید:
محصول Nails Inc.’s Superfood Base Coat سرشار از عصاره‌ی کلم هستند و می‌دانیم که این عصاره‌ها سرشار از ویتامین A‌، C و K بوده که میزان تولید کراتین را افزایش می‌دهد (کراتین پروتئینی است که باعث سفت‌تر شدن ناخن‌ها می‌شود) و ناخن‌هایتان را محکم‌تر می‌کند.
اگر ناخن‌هایتان برآمده است:
برآمدگی می‌تواند مانیکور را با مشکل مواجه کند، و ناخن‌های سالخورده بیشتر در معرض این خطر هستند. اما خبر خوب این است که محصول جدید Essie باعث می‌شود که ناخن‌هایتان و حتی روکش زیرین آن نرم باشد.

مجله زیبایی و آرایشی الودکتر را سه‌شنبه‌ها رایگان دریافت کنید

داشتن مانیکوری بادوام:
هیچ چیز بدتر از ناخن‌های لب‌پر شده نیست. به خاطر همین پیشنهاد ما محصول Smoothing Base Coat است، فرمول جدیدی که به ماندگاری مانیکور شما کمک می‌کند.
اگر پوست‌تان حساس است:
با استفاده از محصول Clinique’s Nail Enamel  می‌توانید از بروز هر نوع حساسیت پوستی‌ جلوگیری کنید.
همه‌ی محصولات در یک محصول:
آیا ناخن‌تان می‌شکند، یا برآمده‌ است و یا به مرور درخشندگی خود را از دست می‌دهد؟ مشکلی نیست. محصول Deborah Lippmann کرم مناسبی برای ناخن‌هاست که خیلی سریع این مشکلات را از بین می‌برد.
(منبع: beauty)

خبر مرتبط:
آیا ناخن‌های سست و شکننده‌ای دارید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ