مردان هم به ارگاسم تظاهر می‌کنند

maryam01
طی ۴۰ سال اخیر و تحقیقی که از زنان به عمل آمده نشان می‌دهد که ۵۳ درصد تا ۶۵ درصدشان حداقل یک‌بار به ارگاسم تظاهر کرده‌اند.

طی ۴۰ سال اخیر و تحقیقی که از زنان به عمل آمده نشان می‌دهد که ۵۳ درصد تا ۶۵ درصدشان حداقل یک‌بار به ارگاسم تظاهر کرده‌اند.
اما آیا مردان هم به ارگاسم تظاهر می‌کنند؟ بسیاری از متخصصان رابطه‌ی جنسی بنابر گزارشات و تحقیقی که در سال ۱۹۸۱ در بین ۱۸۵ دانشجوی دختر و ۹۵ دانشجوی پسر صورت گرفت می‌گویند که ۶۰ درصد از دختران در برابر ۳۶ درصد از پسران به ارگاسم تظاهر کرده‌اند.
در سال ۲۰۱۰ ، محققان دانشگاه کانزاس از ۱۸۰ مرد و ۱۰۱ زن فارغ‌التحصیل خواستند تا در تحقیقی شرکت کرده و به سوالاتی درباره تظاهر به ارگاسم پاسخ دهند. بر اساس یافته‌های قبلی، دو‌سومِ زنان یعنی ۶۷ درصدشان گفتند حداقل یک‌بار تظاهر کرده‌اند که به ارگاسم رسیده‌اند و ۲۸ درصد مردان هم به این قضیه اقرار کردند.
بیشتر این تظاهرها در روابط مستحکم و تثبیت‌شده رخ می‌دهد، یعنی ۵۳ درصد از مردان و ۷۸ درصد از زنان. اما باید بدانید که در بین زوج‌هایی هم که تازه با هم آشنا شده‌اند، یعنی ۲ درصد از زنان و ۱۶ درصد از مردان هم این مساله به چشم می‌خورد.
هیچ زنی در رابطه با مردی که تازه با او آشنا شده تظاهر به ارگاسم نمی‌کند، اما ۷ درصد از مردان بعد از آشنایی با یک زن این کار را انجام می‌دهند.
اکثر ارگاسم‌هایی که توام با تظاهر است در حین دخول در واژن (در بین ۵۵ درصد زنان و ۸۰ درصد زنان) رخ می‌دهد، اما بعضی از آنها هم حین رابطه‌ی جنسی از راه دهان (۸ درصد زنان و ۱۱ درصد مردان) و یا سایر فعالیت‌های جنسی (۳۷ درصد مردان و ۸ درصد زنان) انجام می‌شود.
(منبع: webmd)

آیا ارگاسم در مردان و زنان فرق زیادی با هم دارد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ