۶ راز زوج‌هایی که از رابطه‌ی جنسی خود رضایت دارند

mojtaba
وقتی از زوج‌هایی که رابطه‌ای طولانی‌مدتی با هم داشته‌اند می‌پرسیم که چه‌کار می‌کنند که رابطه‌شان ادامه می‌یابد یکی از جواب‌ها این است که‌: مگر چندبار در یک سال شانس با هم بودن را خواهیم داشت؟‌

وقتی از زوج‌هایی که رابطه‌ای طولانی‌مدتی با هم داشته‌اند می‌پرسیم که چه‌کار می‌کنند که رابطه‌شان ادامه می‌یابد یکی از جواب‌ها این است که‌: مگر چندبار در یک سال شانس با هم بودن را خواهیم داشت؟‌ ببینیم راه‌های داشتن یک رابطه‌ی جنسی مطلوب چیست:
۱- خلاق باشید
انسان‌ها طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که چیزهای جدیدی تجربه کنند. وقتی تلاش نمی‌کنید تا چیز جدیدی در شما رخ دهد، دچار خستگی و ملالت می‌شوید. رابطه‌ی جنسی مثل اشتها می‌ماند، بنابراین باید مدام به دنبال مزه‌ها و طعم‌های جدید باشید. آیا می‌توانید هر شب فقط یک نوع شام بخورید؟ پس بهتر است هرازگاهی اتاق‌تان را عوض کنید، چراغ را روشن کنید، یا از لوسیون جدید استفاده کنید.
۲- سعی کنید رابطه‌ی جنسی‌تان فارغ از هر نوع قضاوتی باشد
نیازهای ارتباطی ممکن است گاهی مشکل‌ساز باشد- مثلاً اگر او به من بخندد چه می‌شود؟ اگر فکر کند آدم منحرفی هستم چه؟ سعی کنید در کنار هم احساس امنیت داشه باشید تا هیچ‌یک به دیگری به چشم ابزار نگاه نکند.
۳- خنده یک حرکت تحریک‌کننده است
سعی کنید به هم‌دیگر بخندید. زنی تعریف می‌کرد که: وقتی شوهرم و من حرکت جدیدی را امتحان می‌کنیم، واقعا مصیبتی ا‌ست. نمی‌توانیم درست و حسابی آن را انجام دهیم، اما به‌جای این‌که آزرده شویم یا اعصابمان را به هم بریزیم این مسئله باعث می‌شود که بی‌اختیار بخندیم.
۴- برای زمان تفریح خود برنامه‌ریزی کنید‌
سعی کنید یک شب به‌جای ساعت ۱۱ مثلا ساعت ۹ بخوابید، یعنی دقیقاً وقتی خیلی خسته هستید. شرایط را آماده کنید، مثلاً یک موزیک باحال بگذارید، شمع بسوزانید، دوش بگیرید و کارهایی از این دست انجام دهید.
۵- به یکدیگر توجه کنید
یکی از بزرگترین مشکلاتی که در رابطه رخ می‌دهد این است که زوج‌ها به هم توجه نمی‌کنند. در این‌جور مواقع بهتر است تلویزیون را خاموش کنید، موبایل‌هایتان را روی سایلنت بگذرید و هیچ‌ ایمیلی را جواب ندهید. متأسفانه تحقیقات نشان می‌دهد که ۹ درصد زوج‌ها حین رابطه‌ی جنسی از موبایل‌شان استفاده می‌کنند.
(منبع: webmd)

چه استانداردی برای تعداد رابطه جنسی وجود دارد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
گراوند

گراوند

1394-05-06 - 21:05 پاسخ

واقعا فوق‌العاده