نوع پنیر محبوب‌تان تعیین می‌کند میل جنسی‌تان چقدر است

mojtaba
نتایج حاصل از تحقیقی که بر روی ۴۶۰۰ نفر انجام شد نشان می‌دهد که تقریبا ۷۳ درصد افرادی که ساندویچ تُست پنیری می‌خورند٬ در مقایسه با ۶۳ درصدی که غذاهای ساده و کم‌کالری می‌خورند حداقل یک‌بار در ماه رابطه‌ی جنسی دارند.

نتایج حاصل از تحقیقی که بر روی ۴۶۰۰ نفر انجام شد نشان می‌دهد که تقریبا ۷۳ درصد افرادی که ساندویچ تُست پنیری می‌خورند، در مقایسه با ۶۳ درصدی که غذاهای ساده و کم‌کالری می‌خورند حداقل یک‌بار در ماه رابطه‌ی جنسی دارند.اگرچه مهارت‌های جنسی همه‌ی معیار نیست، اما تحقیقات نشان داده که دوست‌داران پنیر برشته در مقایسه با افرادی که این نوع غذاها نمی‌خورند به مراتب خیرخواه‌تر و بیشتر اهل سفر کردن هستند.
نوع پنیری که در ساندویچ‌تان می‌گذارید می‌تواند گویای نکات زیادی درباره شما باشد.
اگر نرمی پنیر آمریکایی را دوست دارید، حتما آدم خونسردی هستید. اما اگر ساندویچ‌تان را با مواد خوش‌مزه‌ای مانند پنیر چدار ۱۵ ساله درست کنید، نشان می‌دهد که شخصیت مقاومی دارید.
در حقیقت ۳۲ درصد از دوست‌داران پنیر برشته حداقل شش بار در ماه با هم رابطه‌ی جنسی دارند.  جالب است بدانید که تنها ۲۷ درصد از افرادی که پنیرهای برشته‌ای دوست ندارند می‌توانند به این تعداد (شش بار) در ماه با هم رابطه‌ی جنسی داشته باشند.
تحقیقات نشان می‌هد که ۸۱ درصد از دوست‌داران پنیر برشته در غذاهای آمریکایی، که در آن ساندویچ پنیری با نان کره‌مالیده شده درست می‌شود، گفتند که زمان، پول و غذایشان را به افراد نیازمند برای افراد نیازمند صرف می‌کنند.
و خلاصه ۸۴ درصد از دوست‌داران پنیر برشته، در مقایسه با ۷۸ درصد از افرادی که چندان تمایلی به ساندویچ خوردن ندارند، عاشق سفر کردن هستند.
(منبع: webmd)

میوه‌ای برای افزایش میل جنسی خانم‌ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ