روپوش‌های نفرت‌انگیز بیمارستان، با مد روز تغییر می‌کنند

maryam01
هر مریضی که به خاطر عمل پیوند اعضا و یا برداشتن آپاندیس یا زایمان در بیمارستان بستری باشد، همواره از یک چیز شکایت دارد: روپوش.

هر مریضی که به خاطر عمل پیوند اعضا و یا برداشتن آپاندیس یا زایمان در بیمارستان بستری باشد، همواره از یک چیز شکایت دارد: روپوش.
شما به خاطر مشکلی در بیمارستان بستری هستید- بنابراین باید حساس‌ترین لباسی را که تاکنون اختراع شده بپوشید که خودش بدترین قسمت قضیه است. آنها وحشتناکند، آدم را کوچک می‌کنند. اما اخیرا با کمک طراحانی از مرکز پشنت استایل و هنری فوردسعی شده روپوش‌هایی بدون چروک طراحی شود.
این روپوش‌ها جزو پردردسرترین چیزهای بیمارستان هستند. اما اگر قرار باشد سیستم‌های ارائه‌ی خدمات برای سلامت افراد معرف یک بیمارستان باشد، طراحی روپوش‌ها بایست تاثیر مثبت بیشتری داشته باشد.

خبرنامه‌های رایگان الودکتر را روزانه دریافت کنید

بیماران در این روپوش‌ها با طراحی جدید نه تنها به لحاظ جسمی، بلکه به لحاظ روحی هم احساس راحتی بیشتری می‌کنند. در سال‌های اخیر، به تمام کارها و فعالیت‌هایی که انجام داده‌اند آنها را در نظر داشته و سعی می‌کنند ببینند مثلا این کار باعث بالا رفتن صبر و حوصله‌ی بیمار می‌شود یا نه.
همه‌ی این کارها در بیمارستان برای ارتقاء سود و زیان و تجدیدنظر بیمار است- که به طور جزئی از طریق قوانین مربوط به سلامت درباره کیفیت مراقبت‌ها و سایر فعالیت‌ها تشدید می‌شود.
در برخی موارد این تلاش‌ها در توسعه‌ی سرمایه‌ی پروژه‌ها دخیل است. اما آنها می‌توانند به معنای راحت‌تر بودن اتاق‌های انتظار و یا ارتقاء کیفیت غذاهای سرو شده برای بیماران و یا در این مورد مشخص، به روز کردن و نو کردن روپوش بیمارستان باشد. در نهایت، این تأکید به «تجربه‌ای بهتر برای بیمار» می‌انجامد.
(منبع: yahoo)

۱۰ قانون طلایی انتخاب لباس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ