درمان ریزش مو با عمل جراحی

mojtaba
آیا از ریزش مو رنج می‌برید و تصمیم دارید برای درمانش کاری بکنید؟ پس بهتر است لیستی از انواع روش‌های جراحی را برای ترمیم مو بخوانید.

آیا از ریزش مو رنج می‌برید و تصمیم دارید برای درمانش کاری بکنید؟ پس بهتر است لیستی از انواع روش‌های جراحی را برای ترمیم مو بخوانید.
پیوند مو
در عمل پیوند مو، نقاط پیوند از پشت سر انتخاب شده و سپس به جاهایی که مویی در آن نیست و یا مویش کم‌پشت است پیوند داده می‌شود.
تقلیل پوست سر
با پیشرفت‌هایی که در روش‌های مربوط به پیوند مو انجام شده، این روش ترمیم بسیار زیاد استفاده می‌شود. راهی سریع برای بازگرداندن موها. در این عمل، مناطق طاس سر برداشته و باقی پوست سر به آن قسمت بخیه می‌خورد. ممکن است جای آن روی سرتان بماند اما باعث می‌شود که سرتان پر از مو به نظر بیاید.
عمل فلپ چرخشی
این هم یک روش قدیمی برای برای پوشاندن طاسی سر است. در عمل فلپ چرخشی، بافت‌هایی که در پشت سر فرد قرار دارند به اندازه‌ای چرخیده می‌شوند که از پشت سر به جلو آمده و فورا این احساس دست می دهد که کُل سر، پُر از مو شده است.
انبساط بافت
این عمل بسیار زیاد استفاده می‌شود، خصوصا وقتی کسی پوست سرش آسیب دیده و یا موهایش می‌سوزد. در این عمل، بسط‌دهنده‌ی بافت‌ها زیر پوست قرار داده می‌شود یعنی جایی که رشد مو در بالاترین حد خود است. آن‌گاه این منطقه به مدت چند هفته با آب نمک پر شده چرا که این کار باعث می‌شود پوست این ناحیه از هم باز شده و در واقع به هم نزدیک‌تر ‌شود تا مناطق خالی را بپوشانند.
بافت‌زایی موها
این روشی است که در آینده برای درمان ریزش مو از آن استفاده‌ی زیادی خواهد داشت. این روش بر مبنای فرآیند بافت‌زایی قرار دارد و با استفاده از فولیکول‌های مو انجام می‌شود، آنها را در آزمایشگاه چندبرابر کرده و یا به کمک آنها بافت‌زایی می‌کنند.
(منبع: healthcare)

درمان جادویی ریزش مو و پیشگیری از آن

کاشت مو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ