درمان‌‌ خانگی عفونت قارچی با روغن درخت چای

mojtaba
عفونت قارچی نوعی عفونت پوستی است که توسط قارچ‌ها ایجاد می‌شود. در شناسایی نشانه‌های عفونت قارچی‌، بهتر است بلافاصله با دکتر خود مشورت کنید. دکتر مایکل مورای، متخصص درمان خانگی چند درمان برای عفونت قارچی پیشنهاد کرده است.

عفونت قارچی نوعی عفونت پوستی است که توسط قارچ‌ها ایجاد می‌شود. این قارچ‌ها به طور کلی بر سطح بیرونی پوست و موها و محیط‌های گرم و مرطوب مانند حمام‌های عمومی، استخرهای شنا و انبارها زندگی می‌کنند. این قارچ‌ها که به قارچ‌های پوست‌رو معروفند می‌توانند در چین‌های پوست تخم‌ریزی کرده و به عمل بیایند. دکتر مایکل مورای، متخصص درمان خانگی چند درمان برای عفونت قارچی پیشنهاد کرده است.
دانه‌های پاپایا
دانه‌های پاپایا بسیار گزنده هستند، اما دارای خواص دارویی بی‌شمارند. مانند میوه‌ها، سرشار از آنزیم‌های پروتئولیتیک هستند که قابلیت این را دارند تا انگل‌ها و تخم‌شان را از بین ببرند. به دانه‌های آن آسیاب کرده  و وقتی کمی خمیری شد آن را روی محل عفونت بمالید.


سرکه‌ آب سیب
این سرکه دارای خواص شفا‌دهنده بسیاری بوده و قدرت درمان آن بسیار زیاد است و به طور گسترده‌ای برای درمان بیماری‌ها و اختلالات استفاده می‌شود. خواص ضدباکتری، ضدقارچ و ضدالتهاب آن باعث از بین رفتن سوزش یا خارش عفونت می‌شود.

دکتر مایکل مورای، نویسنده کتاب «دایره‌المعارف درمان خانگی»
گیاه تولسی
خواص طبیعی تولسی یا ریحان مقدس بسیار شناخته شده است. این گیاه معجزه‌گر، بیماری‌ها و اختلالات زیادی را درمان می‌کند و در پیشگیری از هر نوع عفونتی بسیار مفید است. خواص ضدباکتری، بو‌بر، ضدالتهاب و آنتی‌اکسیدانی آن باعث تسکین درد ناشی از عفونت و از بین رفتن خارش آن می‌شود.


روغن درخت چای
این روغن یک درمان عالی برای عفونت قارچی است. خواص قوی ضدباکتری، ضدقارچی و ضدمیکروبی آن باعث می‌شود که عفونت زودتر خوب شود. کمی پنبه را به آن آغشته کنید. به آرامی روی نقاط عفونتی بمالید و این کار را سه بار در روز انجام دهید.

چه چیزی باعث ابتلا به عفونت قارچی واژینال می‌شود؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ