ماریا کری ۱۱ سال از شوهرش بزرگ‌تر است+عکس

mojtaba
ماریا کری ستاره‌ی سرشناس عالم موسیقی ترجیح داده با مردی که ۱۱ سال از خودش بزرگ‌تر است ازدواج کند.

ماریا کری ستاره‌ی سرشناس عالم موسیقی ترجیح داده با مردی که ۱۱ سال از خودش بزرگ‌تر است ازدواج کند.
ماریا کری در سال ۱۹۹۳ که آن زمان ۲۳ سال سن داشت با رییس‌اش تام موکول که ۴۴ ساله بود نامزد شد، اما رابطه‌ی آنها پنج سال دوام آورد و پس از آن به مدت تقریبا یک دهه کری تنها بود.
اما در آوریل ۲۰۰۸ او با نیک کانن، کمدین ازدواج کرد که از او ۱۱ سال کوچک‌تر است. امروز این زوج رابطه‌ای قوی دارند و فرزندان دوقلویشان موروکن و مونرو را بزرگ می‌کنند. ماریا کری می‌گوید: «هرگز فکر نمی‌کردم چنین عشقی نصیب من شود.»

خبرنامه ستاره‌ها را چهارشنبه‌ها رایگان دریافت کنید
اما آیا این تاوت سنی به شکا عام اشکالی ندارد؟ تفاوت سنی بین دختر و پسر بین ۴ تا ۶ سال مناسب و گاهی درصورت هماهنگی سایر عوامل تا ۸ سال هم ممکن است، مشکلی ایجاد نکند.  ولی تفاوت سنی ۱۵ سال مشکل‌زا است و هر چه بگذرد اثرات سو آن بیشتر ظاهر میشود. خصوصاً که رشد جسمی و بلوغ فکری روانی دختران نسبت به پسران بیشتر و سریعتر است.

در نهایت  اکثر اینگونه ازدواجها به طلاق و جدایی میانجامد. ضمن اینکه بارداری در سنین بالا یعنی بعد از ۳۵ سالگی جان فرزند و مادر را به خطر میاندازد. در اکثر اینگونه بارداریها احتمال ابتلا نوزادان به ناهنجاریهای این چنینی بسیار بالاست. ضمن اینکه خانمها در این سن شانس بارداری مکرر را از دست میدهند، احتمال سقط جنین هم در آنها زیاد است.
(منبع: celebhealth)

بداخلاقی زنان به‌خاطر چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ