با این روش‌ها کیفیت رابطه‌‌ جنسی‌تان را در ۵ دقیقه بالا ببرید

mojtaba
اصلا نمی‌خواهیم درباره‌ی خریدن سوتین‌های گران‌قیمت و یا متن‌های کلیشه‌ای جنسی حرف بزنیم. این هفت روش شگفت‌انگیز، بسیار مؤثر بوده و به سادگی می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اصلا نمی‌خواهیم درباره‌ی خریدن سوتین‌های گران‌قیمت و یا متن‌های کلیشه‌ای جنسی حرف بزنیم. این هفت روش شگفت‌انگیز٬ بسیار مؤثر بوده و به سادگی می‌توانید آن‌ها را انجام دهید:
۱- نفس عمیق
برای آن‌که از شر اشتغال ذهنی‌تان راحت شوید و به آرامش برسید٬ سعی کنید نفس عمیقی بکشید که به کل بدنتان برسد. دقت کنید که اول یک نفس سطحی برای سینه و بعد با یک نفس عمیق٬ آن را به سمت مناطق پایین بدنتان هدایت کنید.
۲- سکوت
حالا نوبت شماست که وقتی چراغ خاموش است شریک‌تان را راهنمایی کنید. سعی کنید با هم حرف بزنید اما با صدای بسیار بسیار کم و در نور کم او را به سمت جایی از بدنتان هدایت کنید که دوست دارید ببیند.
۳- برای هم چیزی بخوانید
نه. منظور روزنامه نیست. سعی کنید یک پاراگراف از یک کتاب برانگیزاننده بخوانید. کتاب خواندن باعث می‌شود که فشار و اضطراب از شما و شریک‌تان دور شده و رابطه‌ی جنسی صمیمی‌تری داشته باشید.
۴- یک‌بار دیگر عشوه‌گری کنید
سعی کنید بار دیگر انرژی‌ای را که قبلا در رابطه‌تان بود دوباره وارد رابطه کنید و بی‌آن‌که خجالت بکشید برای شریک‌تان عشوه بیایید و ناز کنید. این کارها٬ مزه‌ی رابطه‌ی جنسی هستند. فقط کافی ا‌ست نشان دهد که عاشق یک حرکت کوچک هستید٬ این کار فضا را بسیار جذاب می‌کند.
۵- ورزش 
تمرینات kegel تمرینات بسیار خوبی برای رابطه‌ی جنسی شماست. سعی کنید بیشتر بر تمریناتی تمرکز کنید که مربوط به عضلات دستگاه تناسلی بوده و قدرت جنسی شما را بالا می‌برد.
۶- روحیه‌ی رقابتی داشته باشید
کمی روحیه‌ی رقابتی و حس رقابت می‌تواند حس و حال دیگری به رابطه وارد کرده و باعث ‌شود شریک‌تان را در حالتی بسیار جذاب ببینید.
۷- یک نقطه‌ی حساس جنسی در او پیدا کنید
مثلا پشت گردن جای بسیار حساس جنسی است. با لمس کردن آن‌جا احساس آرامش٬ صمیمیت و شهوت به او دست خواهد داد.
(منبع: webmd)

۲۰ راهنمایی مهم برای رابطه‌ی جنسی بهتر 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ