۱۰ غذایی که مانع از یک رابطه‌ی جنسی پر‌شور می‌شوند

mojtaba
همان‌طور که می‌توانید با خوردن بعضی غذاها، میل جنسی خود را افزایش دهید، غذاهایی هم هستند که میل جسی را کاهش می‌دهند. با این غذاها آشنا شوید.

همان‌طور که می‌توانید با خوردن بعضی غذاها، میل جنسی خود را افزایش دهید، غذاهایی هم هستند که میل جسی را کاهش می‌دهند. با این غذاها آشنا شوید.
۱- لبنیات
خوردن لبنیات قبل از قرار اصلا خوب نیست. در واقع لبنیات منشأ پروتئین است، بنابراین بدن شما طی هضم آن، یک فرآیند توأم با التهاب را پشت سر می‌گذارد.
۲- سودا
نوشیدنی‌های گازدار مانند سودا باعث بیشتر شدن ورم شکم می‌شود.
۳- آرد سفید
در واقع آرد سفید میزان قند خون ما را به شدت بالا می‌برد و بعد به ناگهان این میزان افت می‌کند. این اتفاق باعث خستگی و بی‌حالی ما می‌شود. نان بیگل و دونات هم همین مقدار قند در بدن تولید می‌کنند، که می‌تواند میزان تستسترون شما را ظرف چند ساعت تا ۲۵ درصد کاهش دهد.
۴- گوشت قرمز
بزرگترین تأثیری که بر میل جنسی می‌گذارد، خستگی است. در کل، بدن شما به مدت زمان زیادی احتیاج دارد تا غذاهایی را که دارای چربی اشباع‌شده و کلسترول هستند هضم کند.
۵- حبوبات
وقتی میکروب‌های موجود در بدن شما با فیبرهای غیرقابل‌هضم موجود در حبوبات مواجه می‌شوند، سولفور تولید می‌کنند و سولفور باعث افزایش نفخ و نهایت خارج شدن باد معده می‌شود.
۶-خوراک‌های نمک‌دار
خوراک‌های نمک‌داری که عصر می‌خورید نمی‌تواند عامل مؤثر و مثبتی در وضعیت جنسی‌تان باشد. در واقع وجود سدیم زیاد در خوراک‌هایی مانند چوب‌شور و چیپس باعث باقی ماندن آب در بدن می‌شود.
۷-کافئین 
کافئین یک‌جور اکسیر ضدرابطه‌ی جنسی است. قهوه یک ماده‌ی ادرارآور است. از طرفی خواص بسیار اسیدی آن باعث از بین رفتن یا کم شدن شدید بزاق دهانتان می‌شود.
۸- سبزیجات آزاردهنده
سبزیجات برگ‌دار مثل بروکلی و اسفناج، قدرت بدن شما را برای جذب زینک کم کرده و باعث افزایش بیشتر ورم شکمتان می‌شود.
۹- شکلات‌های انرژی‌زا
بسیاری از شکلات‌های انرژی‌زا حاوی موادی هستند که بدن را دچار سردرگمی در هضم مواد سازنده‌ی آن می‌کند.
۱۰-نعناع
نعناع، میل جنسی شما را پایین می‌آورد، آب نبات نعناعی هم یک خوراکی ضدشهوت است. در واقع اسانس موجود در نعناع میزان تستسترون بدن را کاهش می‌دهد.
(منبع: webmd)

نقش هورمون تستسترون در کاهش میل جنسی زنان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ