خانم نظافتچی بدون اینکه بداند حامله است، زایید+عکس

mojtaba
نیکی کلی بعد از بازگشت از سفر خسته‌کننده‌اش به اسکاتلند، تصمیم گرفت شبی را در آرامش استراحت کند.

نیکی کلی بعد از بازگشت از سفر خسته‌کننده‌اش به اسکاتلند، تصمیم گرفت شبی را در آرامش استراحت کند. اما ناگهان دچار درد شد، و فکر کرد حتماً عادت ماهیانه‌اش دارد شروع می‌شود. اما وقتی با عجله به سمت حمام رفت، متوجه شد در حال زایمان است و همان‌جا بود که پسرش را به دنیا آورد. 
او اصلا انتظار این مسئله را نداشت و قرص‌های ضدبارداری مصرف می‌کرد و حدود ۹ ماه بود عادت ماهیانه داشت و اصلا در این مدت بیماری صبحگاهی یا میل شدید به خوردن چیز خاصی نداشت.
خانم کِلی که پیش از بارداری به عنوان نظافتچی کار می‌کرد می‌گوید: «احساس مسخره‌ای داشتم. بعد از آن‌که از اسکاتلند برگشتم درد شدیدی در معده‌ام داشتم. بعد دیدم مدام باید بروم توالت، تا این‌که دیدم کف حمام افتاده‌ام. همسرم آرون سر کار بود و ظرف نیم‌ساعت من حدود ۷۶ بار به او زنگ زدم تا خودش را برساند. اما وقتی رسید دیگر بچه به دنیا آمده بود.»


نیکی کِلی در این مدت وزنش کم هم شده بود. یکی از دلایلش که سایز بدن در طی این دوران تغییر کرد، ترک کردن الکل بود. خودش می‌گوید: «در این مدت تنها تغییری که در من رخ داد این بود که دیگر الکل نخوردم و سایزم از ۶ به ۸ رسید و اصلا افزایش وزنی نداشتم. آن شب وقتی کف حمام افتاده بودم ناگهان احساس کردن که تحت فشار هستم. با سه فشار توانستم بچه را به دنیا بیاورم. خوشبختانه او گریه می‌کرد و من از روی فیلم‌ها می‌دانستم که باید چه‌کار کنم. بنابراین او را در حوله‌ای پیچیدم و دست‌ها و پاهایش را چک کردم.»
در حال حاضر خانم کِلی و آرون، که هر دو با پدر و مادرشان زندگی می‌کنند، در خانه‌ی خانواده‌هایشان به بچه‌شان می‌رسند و منتظرند تا خودشان صاحب خانه شوند.
(منبع: دیلی میل)

جوان‌ترین مادر دنیا چند سال سن داشت؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ