چگونه شور و عشق رابطه‌‌ جنسی در ماه‌عسل را به زندگی‌تان برگردانید؟

mojtaba
یک پزشک سکسولوژیست می‌گوید: اخیرا زوجی که نگران وضعیت خود بودند برای مشاوره‌ی پیش از ازدواج نزد من آمدند.

یک پزشک سکسولوژیست می‌گوید: اخیرا زوجی که نگران وضعیت خود بودند برای مشاوره‌ی پیش از ازدواج نزد من آمدند. ظاهرا دوستان‌شان به آنها گفته بودند که خلاصه رابطه‌ی جنسی‌شان یک‌جا تمام می‌شود و وقتی ماه‌عسل‌شان تمام شود مشکلاتی در این رابطه خواهند داشت. آن‌ها می‌خواستند بدانند چطور می‌توانند همیشه رابطه‌ی جنسی خوبی با هم داشته باشند.
۱- همیشه درخاطر داشته باشد که رابطه‌ی جنسی پس از ازدواج با رابطه‌ی جنسی اوائل ازدواج با هم فرق دارد
رابطه‌‌ی جنسی در طول دوران پس از ازدواج نیازمند درک این مسئله است که هر دوی شما با هم تجربه‌ی جنسی خوبی داشته باشد. برای بعضی این می‌تواند عالی باشد، برای بعضی خوب، و برای برخی هم بد. بیشتر زوج‌هایی که می‌بینم عمیقا باور دارند که اگر خواسته‌های متفاوتی داشته باشند،‌ در رابطه‌ی جنسی‌‌شان یک جای کار می‌لنگد. خب عواملی مثل سن، اضطراب و درمان پزشکی روی میل جنسی تأثیر می‌گذارد، اما باید سعی کنید با خلاقیت، درک و خوش‌قلبی این‌ها را حل کنید.
۲- همیشه یادتان باشد که رابطه‌ی جنسی فقط دخول نیست
هدف قسمت شهوانی زندگی شما این است که یک سری کارها مثل لمس کردن، بوسیدن، شهوت و دخول و چیزهای دیگر را با هم داشته باشید. فقط چون یکدیگر را لمس می‌کنید دلیل نمی‌شود که باید دخول هم داشته باشید. این یک حس بسیار رهایی‌بخش است که ارتباط بین لمس کردن و رابطه‌ی جنسی را از بین می‌برد.
۳- برای رابطه‌ی جنسی برنامه‌ریزی کنید
این مسئله بسیار در بین زوج‌ها بحث‌انگیز است. چطور می‌توان کاری کرد که رابطه‌ی جنسی، جذاب‌تر شود؟ وقتی برای رابطه‌ی جنسی همراه همسرتان برنامه‌ریزی می‌کنید، یعنی بخش جذاب زندگی برایتان اهمیت دارد و عمیقا دوست دارید برای همسرتان وقت بگذارید.
۴- خودانگیخته باشید و کار جدیدی را امتحان کنید
شاید غیر‌ممکن به نظر بیاید، اما چیزی که منظورم است این نیست که «چه زمانی» رابطه‌ی جنسی داشته باشید، بلکه منظورم کارهایی است که در رابطه‌ی جنسی انجام می‌دهید. بسیار مهم است که بتوانید هر ماه کار جدیدی به رابطه‌ی جنسی‌تان اضافه کنید.
(منبع: healthcare)

معجزه محبت پس از رابطه جنسی زوج

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ