برای داشتن ارگاسم بهتر، حواس‌تان را جمع کنید

mojtaba
اغلب زن‌ها وقتی به اوج برانگیختگی جنسی می‌رسند، ذهن‌شان دچار سردرگمی می‌شود و کلی سؤال به آن هجوم می‌آورد، مثل این‌که: «خب، الان باید چه بکنم؟ چه نباید بکنم؟»

اغلب زن‌ها وقتی به اوج برانگیختگی جنسی می‌رسند، ذهن‌شان دچار سردرگمی می‌شود و کلی سؤال به آن هجوم می‌آورد، مثل این‌که: «خب، الان باید چه بکنم؟ چه نباید بکنم؟» تمام این افکار دشمن برانگیختگی است. بنابراین با کلی افکار درهم‌برهم چه باید کرد؟
شناسایی یک حس در بدن می‌تواند افکار مهمی را در ارتباط با بدن‌تان فعال کند- مثل این‌که این چربی شکم‌تان چطور می‌جنبد، ران‌تان چطور به نظر می‌آید و یا چیزهای دیگر. در حالی که این صداها عادی و طبیعی هستند، باید بدانید راز داشتن ارگاسم این است که بر روی لذت تمرکز کنید، نه این‌که به صدای ذهن‌تان خرده بگیرید و نسبت به آن شاکی باشید.
از آنجایی که مغز بزرگترین اندام جنسی است، مهم است که خودتان را برای رویدادهای مهم آماده کنید. سعی کنید صحنه‌های جنسی دفعات قبل را به یاد بیاورید که شما را تحریک می‌کند یا درباره موقعیت‌هایی فکر کنید که می‌دانید برانگیخته‌تان می‌کند. به این ترتیب، وقتی کارتان را شروع کنید، مغز (و بدن) شما کاملا برای رابطه جنسی آماده خواهد بود.
علاوه بر ذهن سرگردان، حواس‌پرتی‌های فیزیکی هم وجود دارد- مثلا تلفن‌تان مدام زنگ می‌زند، یا حضور بچه‌ها و یا هم‌اتاقی‌هایتان، یا صدای گربه‌تان پشت در و غیره. راهکار قضیه این است که شرایط فیزیکی اطراف‌تان را سازماندهی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز در اطراف‌تان تا آنجا که می‌خواهید راحت و مطلوب است.
(منبع: webmd)

۵ توصیه برای به ارگاسم رسیدن زن‌ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ