حرفه مستقل داشته باشید راضی‌ترید

maryam01
آیا به فکر شروع یک کار جدید هستید؟ آیا وسوسه‌ی مستقل بودن شما را به خود کشانده؟ دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد داشتن حرفه‌ی مستقل یک گزینه‌ی بسیار عالی است.

آیا به فکر شروع یک کار جدید هستید؟ آیا وسوسه‌ی مستقل بودن شما را به خود کشانده؟ دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد داشتن حرفه‌ی مستقل یک گزینه‌ی بسیار عالی است. این‌که رئیس خود باشید به واقع می‌تواند شما را خوشحال‌تر کند.
این روزها پزشکان مستقل گزینه‌های بسیار بیشتری برای تسهیل شرایط کاری نسبت به گذشته دارند. تکنولوژی مقرون به صرفه، از اطلاعات سلامت الکترونیکی گرفته تا مدیریت کاری آسان و نرم‌افزارهای حسابداری همه را دچار تحول و تغییر کرده؛ به این‌ها انعطاف‌پذیری در روال استخدام کارمند و ساده شدن نیازهای مربوط به کاغذبازی اداری را هم اضافه کنید.
به علاوه باید این حقیقت را هم در نظر داشته باشید که در حال حاضر شروع و پیش بردن یک حرفه‌ی مستقل و شخصی از همیشه ساده‌تر است و این نشان از سطح بالاتری از شادمانی و رضایت است که پزشکان مستقل آن را تجربه می‌کنند. تحقیقی که در سال ۲۰۱۴ در این زمینه انجام شد نشان می‌دهد که ۷۴ درصد از پزشکان مستقل از وضعیت خود راضی هستند و نیز پزشکانی که در راستای داشتن حرفه‌ی مستقل، کار خود را رها می‌کنند، ۷۰ درصد در حرفه‌ی جدیدشان احساس شادی بیشتری داشته در حالی که در بین آنها تنها ۹ درصد هستند که از مستقل بودن خود رضایت کمتری دارند.
یکی از مهم‌ترین دلایلی که در پزشکان مستقل به میزان این رضایت کمک می‌کند کنترل و نظارت آنها بر حرفه‌ی خود، برنامه‌ی کاری، نوع درمان بیماران و سرنوشت‌شان است. آمار نشان می‌دهد پزشکانی که برای سازمان بیمه‌ی سلامت کار می‌کنند استقلال کمتری نسبت به پزشکان مستقل داشته و قدرت تصمیم‌گیری آن‌ها محدودتر است.
(منبع: healthcare)

۱۰ راه برای شادبودن در محل کار

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ