وقتی حین رابطه جنسی به ارگاسم نمی‌رسید

maryam01
رابطه جنسی، مقوله پیچیده‌ای است که ابعاد گسترده‌ای دارد و به تناسب این پیچیدگی، سوالات متعددی نیز درباره‌اش به ذهن می‌رسد. در این‌جا به چندتا از این سوالات پاسخ داده شده است.

رابطه جنسی، مقوله پیچیده‌ای است که ابعاد گسترده‌ای دارد و به تناسب این پیچیدگی، سوالات متعددی نیز درباره‌اش به ذهن می‌رسد. در این‌جا به چندتا از این سوالات پاسخ داده شده است.
چرا نمی‌توانم حین رابطه‌ی جنسی به ارگاسم برسم؟ احساس می‌کنم مشکلی ندارم.
حدود ۳۰ درصد از زنان بدون تحریک برجستگی کلیتوریس به ارگاسم می‌رسند. بنابراین اگر در رابطه، کلیتوریس را تحریک نمی‌کنید- چه تحریک دستی و یا تحریک در یک حالت فیزیکی خاص- مسلما ارگاسم صورت نمی‌گیرد. پروفسور مینتز پیشنهاد می‌کند که به ارگاسم، در قالب موضوعی فکر کنید که قرار است قبل یا بعد از دخول رخ دهد.
آیا می‌توانم واژنم را سفت کنم؟
بله، و راهکار آن تمرینات فیزیکی است. تمریناتی که با تمرینات مربوط به عضلات شکمی فرق چندانی ندارد. هدف شما سفت کردن عضلات بوده و در این مورد عضلات کف لگن است که شامل واژن هم می‌شود. در فرانسه کلنیک‌هایی برای این کار هست که ماهیچه‌های واژن را تنگ می‌کنند.
میل جنسی‌ام خیلی کم است، البته این‌که چطور تحریک می‌شوم مهم نیست. برای این وضعیت چکار بکنم؟
بستگی دارد. اگر قبل از قاعدگی است،‌ تقصیر استروژن است. شما برای حفظ نرمی و مرطوب بودن واژن‌تان به مقدار لازم از این هورمون نیاز دارید. اگر هنوز به اندازه برانگیخته نشده‌اید، به داروهایتان نگاه کنید. مثلا آنتی‌هیستامین می‌تواند واژن و آب بینی‌تان را خشک کند. پیشنهاد می‌شود که از روغن استفاده کنید و بدن‌تان را روغنی کنید تا بیشتر تحریک شوید.
اخیراً متوجه شدم که طی تحقیقی جای نقطه‌ی G را در داخل واژن پیدا کرده‌اند. می‌خواهم بدانم دقیقا کجاست؟
البته نقطه‌ی G یک عضو نیست، منطقه‌‌ای مربوط به آناتومی بدن است و در همه‌ی زن‌ها با هم فرق می‌کند. همان‌طور که یک آلتِ خوابیده و سست با یک آلت در حالت نعوظ فرق دارد، مجرای واژنی هم زمانی که به شدت برانگیخته می‌شوید با حالت عادی‌اش متفاوت است. برای پیدا کردن آن می‌توانید حالت‌های مختلف جنسی را امتحان کنید تا حین تحریک کلیتوریس و حساس‌ترین نقاط بدن‌تان، آن نقطه را هم پیدا کنید.
من و همسرم حداکثر یک‌بار در سال رابطه‌ی جنسی داریم. معمولا در یک ازدواج بدون رابطه‌ی جنسی، تعداد دفعات انجام آن چقدر است؟
۵ تا ۲۰ درصد از زوج‌ها حدودا ۱۰ بار در سال یا کمتر رابطه‌ی جنسی دارند. و از هر ۳ زوجی که با هم ازدواج نکرده‌اند و بیش از دو سال است که باهمند، فقط یک زوج در طول رابطه‌شان با هم رابطه‌ی جنسی نداشته‌اند. به خاطر داشته باشید که هرچقدر بیشتر رابطه‌ی جنسی داشته باشید، بیشتر خواهانش خواهید بود.
(منیع: یاهو)

چرا زوج‌های جوان بعد از زایمان رابطه جنسی ندارند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
علی

علی

1394-08-15 - 15:48 پاسخ

مطالب جالبی بود فقط خواستم بدونم چطور سرد مزاج یه زن برطرف شه متشکرم

admin

admin

1394-08-15 - 15:48

برای کسب آگاهی بیشتر درباره ی مزاج خانم ها به لینک زیر مراجعه فرمایید :

چطور گرم مزاج شویم

زنان سرد مزاج

چطور گرم مزاج شویم

درمان-سرد-مزاجی-در-زنان/http://www.alodoctor.ir/question/search/6017

فرزاد

فرزاد

1394-07-29 - 13:37 پاسخ

خیلی عالی

1394-07-26 - 16:47 پاسخ

مطالب بسیار آموزنده ومفید است ممنون از لطف شما

فاطمه حضرتی

فاطمه حضرتی

1394-04-23 - 11:01 پاسخ

بسیار کلمات زیبااموزنده است