در چه سنی واقعاً به بوتاکس احتیاج دارید؟

maryam01
چه زمانی واقعا برای بوتاکس مناسب است؟ در این باره خانم دکتر بووی نکاتی را ذکر کرده است.

سال‌هاست که بوتاکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالی که بوتاکس باعث بالا رفتن مژه‌ها نمی‌شود، روش «بوتاکس احتیاطی» -تزریق بوتاکس به جاهایی که قرار است بعدا چروک شود- به جای استفاده از داروهای ضدسالخوردگی- هم‌چنان استفاده می‌شود.
اما چه زمانی واقعا برای بوتاکس مناسب است؟ در این باره خانم دکتر بووی نکاتی را ذکر کرده است:
در اوائل دهه‌ی ۲۰ سالگی
بر اساس یافته‌های انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، زنان در اوائل ۲۰ سالگی، جزو ۳۰ درصد از استفاده‌کنندگان بوتاکس هستند. خانم بووی برای این دسته از افراد انجام تزریق را برای رفع چین و چروک پیشنهاد نمی‌کند، اما می‌گوید برای تناسب صورت بهتر است بوتاکس انجام دهند.
در اواسط دهه‌ی ۲۰ سالگی
در حالی‌که خانم بووی معتقد است اکثر افراد در اوائل و اواسط دهه‌ی ۲۰ سالگی نیازی به بوتاکس ندارند، اما این روش می‌تواند باعث از بین رفتن توصیفات آنها درباره‌ی چین و چروک‌های دائمی‌شان شود. او می‌گوید: «این کار درست مثل این است که دست یا پایتان بشکند و آن را گچ بگیرید. اگر استخوان تکان نخورد، بدن ما این فرصت را خواهد داشت تا آن را جوش بدهد.»
در اواخر دهه‌ی ۲۰ سالگی
در واقع در این سنین، افراد داوطلب برای «بوتاکس احتیاطی» بیشتر می‌شوند. این افراد معمولا با اغراق درباره‌ی وضعیت صورت خود اعم از درهم‌کشیدگی ابروها، هم‌کشیدگی چشم‌ها، افتادگی ابروها و غیره صحبت می‌کنند.
در اوائل دهه‌ی ۳۰ سالگی
اگر فهمیدید که دارید با آرایش‌، چین و چروک صورت‌تان را می‌پوشانید، پس گزینه‌ی خوبی برای بوتاکس هستید.
در اواسط دهه‌ی ۳۰ سالگی
سن همیشه معیار خوبی برای تعیین زمان بوتاکس نیست. این خانم از سن‌اش (۳۵ سال) جوان‌تر شده است و لااقل تا ۵ سال نیازی به بوتاکس مجدد ندارد.
در اوائل دهه‌ی ۴۰ سالگی
معمولاً این افراد اگر زودتر می‌آمدند، کار با چند آمپول حل می‌شد. اما اکنون به روکاری صورت با لیزر نیاز دارند که هزینه‌ی بالایی خواهد داشت.

(منبع: beauty)

آیا بوتاکس به کاهش وزن کمک می‌کند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ژیلا فصاحتی

ژیلا فصاحتی

1394-05-14 - 16:08 پاسخ

با سلام ممنون از اطلاعات مفید من ۴۷ سالمه میخواستم بدونم الان تو این سن میتونم از تزریق چربی زیر چشم استفاده کنم ممنون میشم جواب بدین

admin

admin

1394-05-14 - 16:08

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .