رنگ روکش دندان‌تان را درست انتخاب کنید

مهرناز زاوه
دکتر اروین اسمیگل-وقتی به دنبال لبخندی تازه و جذاب هستید، مهم است که به رنگ چشم، رنگ مو و سن‌تان توجه کنید تا لبخندتان باورپذیر باشد.

دکتر اروین اسمیگل، متخصص زیبایی دندان
وقتی به دنبال لبخندی تازه و جذاب هستید، مهم است که به رنگ چشم، رنگ مو و سن‌تان توجه کنید تا لبخندتان باورپذیر باشد. (تصور کنید زنی ۸۰ ساله، لبخندی دارد با دندان‌های بسیار بسیار سفید: این به سن‌اش نمی‌خورد).انتخاب رنگ روکش دندان مهم‌ترین بخش زیباسازی دندان‌هاست، چون یک‌بار تصمیم می‌گیرد و بعد دیگر همیشه با شماست. دکتر اسمیگل می‌گوید: «سفیدگری کل مفهوم سفیدی را متحول ساخته است.» فقط به لحظه‌ی اکنون فکر نکنید چون روکش رنگ عوض نمی‌کند و در درازمدت رنگش را حفظ می‌کند، بنابراین فکر کنید تا ۱۵ سال آینده دوست دارید لبخندتان چطور به نظر برسد. دکتر شیتس تاکید دارد رنگی که انتخاب می‌کنید باید متناسب با تعداد دندان‌هایی باشد که قصد دارید روکش کنید. او می‌گوید: «اگر فقط چهار تا شش دندان جلویی را روکش بکنید، تفاوت رنگ با دندان‌های باقیمانده مساله می‌شود.»
دندان‌پزشک شما شاید به شما پیشنهاد کند که قبل از تصمیم‌گیری درباره رنگ روکش‌ها، دندان‌های‌تان را سفید کنید تا رنگ دندان‌ها و روکش‌ها با هم یکی شود.
* دکتر اروین اسمیگل، متخصص مشهور زیبایی دندان است. او یکی از چهره‌های پیشرو در عرصه‌ی دندانپزشکی است و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه نیویورک رسما او را «پدر دندانپزشکی زیبایی» نامیده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ