توضیح دکتر شهرام گودرزی در مورد لیزر لیپولیز

دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی؛ برای فرار از عوارض لیپوساکشن، لیزر لیپولیز روی کار آمد. در این روش دیگر خبری از عوارض ناشی از فشارهای لیپوساکشن نیست و جای این فشارها و تکان­ها را امواج گرفت. در واقع به وسیله امواج چربی ­ها را آب می­‌ شوند.

دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی

برای دانستن زیر و بم لیپولیز­، ابتدا بهتر است بدانیم که لیپوساکشن چیست. لیپوساکشن، اولین بار در سال 1980 انجام شد. در این روش سوراخی کوچک در هر ناحیه­‌ای از بدن که قرار بود چربی اضافه آن خارج شود، ایجاد می­‌شد و میله ساکشن از طریق این سوراخ وارد بدن می­‌شد و در نهایت با فشار دست جراح و فشار دستگاه، چربی­ ها خارج می­‌شد. این عمل عوارض زیادی داشت؛ ممکن بود آمبولی ایجاد کند که خطر مرگ را نیز برای بیمار به همراه داشت یا باعث کبودی و خونریزی زیاد حین و بعد عمل می­‌شد. از طرفی به علت فشارها، درد زیادی را برای بیمار به همراه داشت و بیمار باید این عوارض را می‌­پذیرفت و با این شرایط تن به عمل می­‌داد و با گذشت و پیشرفت علم روش لیپو لیز به وجود آمد.

برای فرار از عوارض لیپوساکشن، لیزر لیپولیز روی کار آمد. در این روش دیگر خبری از عوارض ناشی از فشارهای لیپوساکشن نیست و جای این فشارها و تکان­ ها را امواج گرفت. در واقع به وسیله امواج، چربی­ ها را آب می­‌شوند که در این بین از امواج زیادی مثل التراسوند یا لیزر یا امواج لرزشی استفاده می شود و بعد از مایع کردن چربی­­ ها از طریق همان لوله‌­ها ، چربی­ ها خارج می شوند. لیپولیز به معنی تخریب و خرد کردن است که بسته به نوع امواجی که برای خردکردن امواج استفاده کنید، پیش­ بند یا پس بند این روش تغییر می­‌کند. اگر از امواج لیزری استفاده کنید، به آن لیزر لیپولیز می‌­گویند اگر از امواج اولتراسوند که همان امواج سونوگرافی است، استفاده شود و به آن اولتراسوند لیپولیز می­ گویند و اگر از امواج لرزشی استفاده می شود، به آن لیپوماتیک می­‌گویند و در واقع همان لیپولیز است.

دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی

جهت تماس با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126104240

02126104241

آدرس:  نیاوران ، مجتمع نارون ، طبقه چهارم واحد ۴۰۶

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ