روش‌های ازبین بردن چربی‌ها با لیپولیز اولتراسونیک (توضیح دکتر گودرزی)

دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی: امروزه برای از بین بردن چربی­ها دو روش در لیپولیز وجود دارد؛ یکی روش­ داخلی (اینترنال) و دیگری اکسترنال (خارجی) است.

دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی

امروزه برای از بین بردن چربی ­ها دو روش در لیپولیز وجود دارد؛ یکی روش­ داخلی (اینترنال) و دیگری اکسترنال (خارجی) است.

 روش­های اکسترنال لیپولیز

روش­ اکسترنال روشی غیرتهاجمی است زیرا در این روش فقط از طریق سطح پوست امواج تابیده می­ شود که سردسته این روش خارجی و اکسترنال، کرایو لیپولیز است که مزایا و معایب خود را دارد. در این روش برای از بین بردن چربی­ ها باید سه ماه صبر کنید تا چربی از طریق کبد یا مدفوع دفن شود و در طول این سه ماه هم فرد بیمار باید هفته ­ای سه جلسه ورزش کند تا به تسریع دفع چربی کمک کند. این روش ­ها به این دلیل که تغییرات ناگهانی برای بیمار ایجاد نمی ­کند، روش محبوبی بین بیماران نیست. روش­ های اکسترنال دیگر کویتشن، ال پی جی و غیره است اما رایج ترین آن کرایو است که بیش از 26 درصد از چربی ­ها را هم از بین نمی برد.

روش­های اینترنال لیپولیز

روش داخلی لیپولیز این گونه است که دستگاه به داخل بدن برده می ­شود و چربی ­ها هم در یک جلسه خارج می ­شوند. نیازی نیست که چربی ­ها به مرور از بدن خارج شوند و این کار یکباره صورت می ­گیرد. نتیجه کار سریعا دیده می­شود و هر ­قدر که نیاز باشد هم می­ توان چربی ­ها را از بدن جدا کرد. این روش محبوبیت بیشتری دارد و خصوصا جوان­ ها بسیار از این شیوه استقبال می ­کنند. روش­ های اینترنال شامل اولتراسونیک لیپولیز، لیزر لیپولیز، لیپوماتیک و لیپوساکشنی که در گذشته استفاده می شد، هستند.

دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی

جهت تماس با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126104240

02126104241

آدرس:  نیاوران ، مجتمع نارون ، طبقه چهارم واحد ۴۰۶

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ