خط قرمزهایی برای جراحی زیبایی

مهرناز زاوه
گاهی اوقات افراد دلایل غیر‌منطقی برای انجام جراحی زیبایی دارند. اگر یکی از بخشهای زیر شامل حال شما می‌شود باید در مورد انجام جراحی زیبایی بسیار محتاط عمل کنید.

گاهی اوقات افراد دلایل غیر‌منطقی برای انجام جراحی زیبایی دارند. اگر یکی از بخشهای زیر شامل حال شما می‌شود باید در مورد انجام جراحی زیبایی بسیار محتاط عمل کنید. راه حل مناسب‌تر این است که اول این مشکلات را حل کرده سپس در شرایط مناسبی در زندگی‌تان به جراحی زیبایی فکر کنید.
احساس افسردگی
بعد از جراحی زیبایی قطعاً می‌توانید احساس بهتری داشته باشید، اما این جایگزین مناسبی برای مراقبت‌های سلامت روان نیست. اگر افسرده هستید ابتدا باید به دنبال متخصص برای درمان افسردگی‌تان باشید، سپس وقتی در راه غلبه بر مشکل‌تان پیشرفت خوبی داشتید می‌توانید به جراحی زیبایی فکر کنید. زمانی که دلایل‌تان برای جراحی زیبایی منطقی باشد، روانشناس‌تان می‌تواند به شما در تجزیه تحلیل انگیزه‌تان و تشخیص زمان مناسب جراحی زیبایی کمک کند.
حل کردن بحران‌های عاطفی و زناشویی با جراحی زیبایی
اگر یک بحران زناشویی را تجربه می‌کنید، توقع نداشته باشید که جراحی زیبایی آن را برطرف کند. نباید تصمیم به این مهمی را از ترس از دست دادن شریک زندگی‌تان عملی کنید. تغییر ظاهری‌تان ممکن است قدمی مثبت و رو به جلو باشد اما هرگز نمی‌خواهید که به گذشته نگاه کنید و با خود بیندیشید که اگر ترس از فقدان آن شخص نبود این جراحی را انجام نمی‌دادید. ممکن است هم شما و هم شریک زندگی‌تان بر اینکه جراحی زیبایی گزینه مناسبی برایتان است توافق داشته باشید. اما زمانی برای این جراحی اقدام کنید که زندگی عاطفی‌تان در شرایط طبیعی و عادی باشد. زمانی شرایط کلی زندگی‌تان قبل و بعد از جراحی در بیشترین حد ممکن عاری از استرس باشد شانس بیشتری دارید تا از پیامدهای مثبت جراحی لذت ببرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ