عمل کاشت سینه و بالا بردن آن‌ها به طور همزمان

مهرناز زاوه
عمل کاشت سینه و بالا بردن آن‌ها به طور همزمان

برایاینکه بهترین نتیجه را به دست بیاوریم همیشه زمانی که می‌خواهیم جراحی زیبایی بر روی سینه انجام دهیم این سوال برایمان پیش می‌آید که آیا باید هر دو عمل زیبایی کاشت سینه و بالا بردن آنها را با هم انجام داد؟ خوشبختانه اکنون اطلاعات کافی در دسترس است که بتوانیم در اختیار خانم‌ها قرار دهیم و در تصمیم‌گیری به آنها کمک کنیم تا بتوانند به بهترین حالت ممکن بعد از جراحی دست پیدا کنند.
فوائد روش ترکیبی
مطالعات اخیر نشان داده است که ترکیب دو جراحی با هم هیچ خطری ندارد و فرقی با جراحی مجزا ندارد بلکه خطرش کمتر هم هست. از دیدگاه بیماران هم جراحی ترکیبی خیلی بهتر، کم‌هزینه‌تر و کم‌خطر‌تر است و نیاز به اینکه دوبار بیهوش شوند و دوباره بهبود یابند نیست.  به همین دلیل عده کثیری از بانوان هستند که جراحی ترکیبی را ترجیح می‌دهند و امروزه شواهد کافی برای اینکه این روش حمایت شود وجود دارد.
ار آنجایی که این نوع جراحی بسیار ظریف و پیچیده است به خانم‌ها توصیه می‌شود که حتما جراح مورد نظر خود را عاقلانه و با وسواس بیشتری انتخاب کنند. زیرا روش ترکیبی نیاز به یک پزشک بسیار با تجربه ماهر و با سواد دارد که باید صلاحیت بالایی داشته باشد.
آیا هر دو روش واقعا ضروری اند؟
بیشتر خانم‌هایی که اشتیاق برای بزرگ کردن سینه‌ها دارند به علت فرو رفتگی پستان‌هایشان و یا آویزان و نا فرم بودن آنها بالا بردن سینه‌ها برایشان ضروری است. اما باید گفته شود که اگر میزان فرو رفتگی و یا آویزان بودن زیاد نباشد تنها کاشت سینه‌ها باعث بالا بردن آنها نیز می‌شود، چراکه در این مورد ماده ای که برای بزرگ کردن سینه‌ها از آن استفاده می‌شود، در بالای سینه‌ها کاشته شده و باعث می‌شود که سینه‌ها بالاتر بنظر برسند.
محدودیت‌های کاشت سینه
آن دسته از خانم‌ها که فرو رفتگی بیش از حد در سینه دارند و سینه‌ها کاملا آویزان شده‌اند و یا نوک سینه‌ها در موقعیت بدی قرار باید حتما عمل بالا بردن سینه‌ها را انجام دهند. اگر در چنین شرایطی عمل کاشت سینه‌ها بدون عمل بالا بردن سینه‌ها انجام شود به علت وزن ماده کاشت سینه، پستان‌ها آویزان‌تر و کاملا بدشکل بنظر می‌رسند.
زمانی که دکتر جراح می‌گوید که عمل بالابردن سینه‌ها ضروری است امکان دارد که شخص احساس نارضایتی از این عمل داشته باشد زیرا نمی‌خواهد که جای زخم و بریدگی در نتیجه این عمل بر بدن خود داشته باشد. اما باید دانست که آویزان‌تر شدن سینه‌ها توسط عمل کاشت باعث می‌شود که دوباره شخص نیاز به جراحی بعدی پیدا کند اما زخم بعد از مدتی کمرنگ و بعد از بین می‌رود. اکثریت خانم‌ها تمایل دارند که هر دو روش انجام شود تا از زخم دوباره و هزینه های اضافه جلوگیری کنند. در نهایت باید گفته شود که همه نگرانی ها درباره این موضوع باعث می شوند که شخص نهایتا به نتیجه دلخواه خود برسد.

درمان خانگی برای افتادگی سینه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ