۵ راه برای صرفه جویی قطره مژه لاتیس

mojtaba
شکی نیست که خانوم‌های زیادی به استفاده از لاتیس برای بلندتر کردن مژه‌هایشان علاقه دارند.

شکی نیست که خانوم‌های زیادی به استفاده از لاتیس برای بلندتر کردن مژه‌هایشان علاقه دارند. اما قیمت این محصول کم نیست. به همین خاطر برخی، راه‌کارهای خلاقانه‌ای برای صرفه‌جویی در مصرف قطره لاتیس ارائه داده‌اند:

۱-یک قطره برای هر دو چشم:
دستور مصرف اصلی محصول به شما می‌گوید که برای هر چشم یک قطره را مستقیماً بر روی شانه مخصوص (اپلیکاتور) بچکانید. اما به جای این کار می‌توانید یک قطره را در درب محصول ریخته، سپس اپلیکاتور را به آن آغشته کنید. با این روش می‌توانید از همان یک قطره برای هر دو چشم استفاده کنید.
۲- از هر اپلیکاتور برای 2 روز استفاده کنید:
مشکل دیگر، تعداد اپلیکاتورهای موجود در بسته‌بندی است. اما شما می‌توانید از شانه مخصوص (اپلیکاتور) برای دو روز متوالی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که پس از اولین مصرف، آن را با آب شسته و در معرض هوا قرار دهید تا خشک شود.
۳- از شانه‌ی خود استفاده کنید
یک شانه‌ی کوچک مخصوص مژه می‌تواند جایگزین خوبی برای اپلیکاتورهایی باشد که به همراه محصول می‌خرید.
۴- شانه‌ لاتیس را دو قسمت کنید
می‌توانید اپلیکاتورهای خریداری شده را دو نیم کرده تا به تعداد کمتری نیاز پیدا کنید. در این حالت استفاده‌ از محصول با دقت بیشتر و کارایی بالاتر همراه خواهد بود.
۵- فقط به مقداری که نیاز دارید استفاده کنید
با این‌که در دستور مصرف مقدار یک قطره در روز برای هر چشم توصیه شده، اما آمار نشان می‌دهد که این مقدار می‌تواند بیشتر از نیاز شما باشد. البته این مسئله ارتباط مستقیمی به بلندی مژه دلخواه شما دارد. همچنین فراموش نکنید که اثر لاتیس دائمی نبوده و با توقف مصرف مژه‌هایتان به مانند دوران قبل مصرف تغییر خواهند شد.
قطره اشک مصنوعی چه اثراتی دارد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ