۵ نکته درباره کاشت ابرو

mojtaba
همیشه داشتن ابروهای کلفت‌ بهتر ازنازک است.

همیشه داشتن ابروهای پرپشت بهتر ازابروی نازک است. اگر فولیکول‌های ابروهای‌تان آسیب دیده و یا برای سال‌ها ابروها‌ی‌تان را نازک برچیده‌اید و یا به صورت طبیعی‌ ابروهای نازکی دارید ممکن است کاشت ابرو به شما کمک کند. البته عمل کاشت باید توسط یک پزشک دارای بورد تخصصی انجام گیرد. اما قبل از اینکه زود تصمیم بگیرید بهتر است اول موارد زیر را مطالعه کنید:
1- هزینه‌ی کاشت ابرو چقدر است؟
هزینه‌ی کاشت ابرو در شهر‌ها و کلینیک‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است اما می‌توان گفت که این مبلغ به هیچ‌وجه کم نیست. یکی از فاکتور‌های مهم تأثیر‌گذار بر هزینه تمام شده، تعداد گرافت‌هایی است که شما به آن نیاز دارید. تعداد گرافت‌ها از هر فرد نسبت به دیگری متفاوت است اما معمولاً تعداد ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرافت برای کاشت ابرو کافی است.
2- مدت زمان استراحت چقدر است؟
عمل کاشت ابرو 2 تا 3 ساعت به طول می‌انجامد و اکثر افراد به ۴ یا ۵ روز نیاز دارند تا ابروهای‌شان کامل التیام یابند. این عمل از کارایی بالایی برخوردار بوده و از نوع کم تهاجمی است. با این حال عوارض جانبی احتمالی عبارتند از تورم، کبودی و یا صدمه به ابروهای اصلی. البته تورم ناشی از عمل متداول بوده و ممکن است تا چند هفته مشاهده شود؛ این مسئله طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. احتمال دیگر آن است که به سبب نبود جریان خون کافی در ناحیه عمل شده موها‌یی که از قبل وجود داشتند موقتاً بریزند اما دوباره رشد خواهند کرد.

3- روش‌های جایگزین کاشت ابرو چیست؟
برخی استفاده از محصولات آرایشی را توصیه می‌کنند، اما اگر این گزینه برای شما نتیجه‌ی مطلوب را به همراه ندارد می‌توانید از محصولاتی چون ‌لاتیس‌ استفاده کنید. استفاده اصلی لاتیس برای مژه‌ها است اما افراد زیادی از این محصول برای ابروهای خود استفاده کرده‌اند و نتایج خوبی نیز گرفتند.  در این مورد می‌توانید با یک متخصص زیبایی مشورت کنید.

۴- آیا جراحی کاشت ابرو دردناک است؟
معمولاً اینطورنیست. در واقع ممکن است در ناحیه‌ای که از آن برداشت مو صورت گرفته،درد بسیار کمی احساس شود.
۵- چطور باید از ابروی جدید نگهداری کرد؟
از آنجایی که فولیکول‌های مورد نیاز از سر شخص گرفته می‌شود، نیاز است تا هر چند هفته یکبار آنها را کوتاه کنید. همینطور باید توجه داشت که حدود ۱۵ درصد کاشت‌های مو ممکن است در جهت‌های نامطلوب رشد کنند، بنابراین ممکن است نیاز داشته باشید تا آن دسته از موها را برچینید
چه‌طور ابروی پرپشت و طبیعی داشته باشیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ