احتمالاً با این جراحی‌های پلاستیک آشنا نیستید

mojtaba
جراحی‌هایی وجود دارد که هر کسی با آن آشناست، مثل برجسته‌سازی سینه و جراحی زیبایی بینی. اما آیا می‌دانید که می‌توانید اندازه‌ی پیشانی خود را کوتاه کنید، و یا حجم مچ پایتان را کم کرده و یا چانه‌تان را کوچک کنید؟

جراحی‌هاییوجود دارد که هر کسی با آن آشناست، مثل برجسته‌سازی سینه و جراحی زیبایی بینی. اما آیا می‌دانید که می‌توانید اندازه‌ی پیشانی خود را کوتاه کنید، و یا حجم مچ پایتان را کم کرده و یا چانه‌تان را کوچک کنید؟ در این‌جا به جراحی‌هایی اشاره می‌کنیم که قبلا چیزی از آن‌ها نمی‌دانستید
کاهش اندازه‌ی پیشانی
در واقع این عمل (که به آن پایین آوردن خط مو یا رستنگاه هم می‌گویند) برای متعادل ساختن نسبت اجزای صورت، ترمیم بالا بودن ارثی رستنگاه مو و یا کم کردن اندازه‌ی پیشانی انجام می‌شود. در این عمل، بُرشی در رستنگاه ایجاد شده و پوست سر به پایین کشیده می‌شود، بنابراین باعث می‌شود که فولیکول‌ها بر روی محل زخم قرار بگیرند و در نتیجه موها از ناحیه‌ی زخم رشد کنند.
جراحی سیندرلا
آیا پاشنه‌های بلند شما برای انگشتان پایتان مشکل‌ساز شده است؟ اگر دوست دارید که احساس راحتی بیشتری داشته باشید، می‌توانید انگشتان پایتان را کوتاه‌تر کرده و به کف پایتان چربی تزریق کنید. حتما پیش از این عمل با پزشک‌تان مشورت کنید، چون ممکن است بعد از عمل به عواملی چون زخم، آسیب عصبی دائمی و یا درد مزمن دچار شوید.
از بین بردن چروک دست
دست‌ یکی از نخستین جاهای بدن است که دچار سالخوردگی و چروک می‌شو‌د و در واقع چربی خود را از دست می‌ده‌د. در این روش که کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد، پُرکننده‌‌ ترکیبی در زیر نخستین لایه‌ی پوست تزریق می‌شود تا بتواند چروک‌ها را صاف کند.
لیپوساکشن قوزک پا
در این عمل، چربی‌های اضافی از بخشِ پایینی ساق پا برداشته می‌شود و باعث زیباتر شدن و جذابیت بیشتر آن بخش می‌شود. البته این عمل به خاطر حساسیت‌اش کمتر انجام می‌شود، چون آن ناحیه چربی زیادی ندارد و در عوض حجم عصب‌ها و رگ‌های خونی در آن بیشتر است. 
افزایش درخواست جراحی پلاستیک به خاطر عکس‌های سلفی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ