اگر می‌خواهید برای مراسم عروسی بوتاکس تزریق کنید

حداقل یک ماه قبل از مراسم این کار را بکنید، چون گاهی اوقات بوتاکس باعث کبودی یا بعضی عوارض جانبی می‌شود و مسلما شما نمی‌خواهید در روز عروسی، پلکی پژمرده داشته باشید. به یاد داشته باشید بوتاکس در یک شب نمی‌تواند چهره شما را زیبا کند، اثرات مثبت بوتاکس از 3 روز تا 2 هفته بعد از تزریق ،خودش را نشان می‌دهد.

مجله سیب سبز: حداقل یک ماه قبل از مراسم این کار را بکنید، چون گاهی اوقات بوتاکس باعث کبودی یا بعضی عوارض جانبی می‌شود و مسلما شما نمی‌خواهید در روز عروسی، پلکی پژمرده داشته باشید. به یاد داشته باشید بوتاکس در یک شب نمی‌تواند چهره شما را زیبا کند، اثرات مثبت بوتاکس از 3 روز تا 2 هفته بعد از تزریق ،خودش را نشان می‌دهد، اگر شما جزو افرادی هستید که معمولا پوست‌شان خیلی زود دچار کبودی می‌شود بعد از بوتاکس حداقل 6 هفته صبر کنید تا اثرات مثبت بوتاکس را ببینید. باید به ماهیچه‌های‌تان وقت بدهید تا به این درمان پاسخ بدهند.

در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

آرایشگر یا متخصص؟
بعضی از سالن‌ها و مراکز زیبایی به شما پیشنهاد می‌کنند برای پاکسازی پوست،درمان جوش‌های احتمالی و…یکی، دو روز قبل از مراسم به آنجا مراجعه کنید. پیشنهاد ما این است که قبل از این کار، خوب فکر کنید. درمان توسط یک متخصص پوست معقول‌تر است یا شخصی که فقط تجربه کاری دارد و پشتوانه علمی مطمئنی ندارد؟ در هر صورت تصمیم با خودتان است. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ