اهمیت ایمپلنت در دهان+ ویدئو - دکتر تقی متدین

اهمیت ایمپلنت در دهان+ ویدئو

اهمیت ایمپلنت در دهان+ ویدئو

اهمیت ایمپلنت

همه بیماران می دانند زمانی که دندانی کشیده می شود معمولا جایگزین می شود منتهی اگر این زمان طولانی شود باعث به وجود آمدن تغییراتی در ساختمان اطراف دندان می شود مانند حرکت دندان ها و تحلیل استخوان ها و لثه که بر چهره و صحبت کردن بیمار تاثیر می گذارند و مشکلات دیگری را نیز به وجود می آورد و همه این مشکلات باعث به وجود آمدن ضایعاتی در مفصل گیجگاهی- فکی بیمار می شود که ایجاد دردهای گنگی را برای بیمار در آینده ای نه چندان دور خواهد داشت.

دکتر تقی متدین نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر تقی متدین کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

معمولا بیماران در مورد جایگزینی دندان از دست رفته بیشتر به دنبال این هستند که در جویدن غذا مشکل نداشته باشند و راحت غذا را بجوند.

 

معایب بریج و روکش

در قدیم دندان از دست رفته به وسیله بریج و روکش جایگزین می شد که متاسفانه جلوی تحلیل استخوان را نمی گرفت و ریسک پوسیدگی افزایش پیدا می کرد ولی ایمپلنت اینطور نیست. یکی از اهداف اصلی ایمپلنت این است که جلوی تحلیل استخوان گرفته می شود.

مزایای ایمپلنت

بنابراین با علم جدید ایمپلنت جایگزین بریج و روکش شد که جلوی تحلیل استخوان را می گیرد، باعث راحت تر جویده شدن غذا  (خواسته بیمار ) می شود، ریسک ایجاد پوسیدگی را از بین می برد و به عنوان یک دندان طبیعی همیشه می تواند در دهان باقی بماند و ایفای نقش کند.

دکتر تقی متدین

دکتر تقی متدین، جراح دندانپزشک ارائه خدمات دندانپزشکی بزرگسالان با ۲۳ سال سابقه ایمپلنت بدون درد و با کیفیت بالا انجام کلیه کارهای مربوط به ایمپلنت شامل جراحی، پروتز، استخوان...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • محمد ازغدی

    با سلام من چند ساله برای دندانهای بالا جلو از دندان مصنوعی استفاده میکنم میشه با این وجود ایمپلنت بزارم هزینه هر عدد چقدر میشود6 عدد بالا جلو

  • لغو پاسخ
دکتر تقی متدین
بستن دکتر تقی متدین دکتر تقی متدین

سوالات خود را از دکتر تقی متدین بپرسید

02188981082