اپملنتولوژی چیست و ایمپلنتولوژیست کیست؟ - دکتر فراز تیموری

اپملنتولوژی چیست و ایمپلنتولوژیست کیست؟

اپملنتولوژی چیست و ایمپلنتولوژیست کیست؟

در راستای خدمات دندان و دندانپزشکی موضوع ایمپلنتولوژی به وجود می آید و سوالی که ذهن عزیزان را به خود مشغول می کند این است که ایمپلنتولوژی چیست؟ و چه کاربرد و کارایی دارد؟

دکتر فراز تیموری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر فراز تیموری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

ما در این مقاله مطالب مختصری را برای آگاهی یافتن شما عزیزان جمع آوری کرده ایم و به اطلاع شما عزیزان می رسانیم ، در ادامه این متن با ما همراه باشید.

ایمپلنتولوژی چیست؟
اولین سوالی که برای عزیزان ایجاد می شود این است که ایمپلنتولوژی چیست؟ پاسخ این سوال به این شرح است که ایمپلنتولوژی تکنیک و روش قرار دادن و اجرای ایمپلنت برای دندان ها است و به کلیه دندانپزشکانی که تخصص ایمپلنت را دارا هستند ایمپلنتولوژیست گفته می شود.

کاربرد ایمپلنتولوژی
در مواقعی که افراد یک دندان و یا بیش از یک دندان خود را از دست می دهند و یا به طور کلی تمامی دندان های خود را از دست داده اند، نیاز به کاشت دندان پیدا می کنند که این کار توسط ایمپلنت انجام خواهد گرفت، و اجرای این امر توسط ایمپلنتولوژیست انجام و ارائه می شود. ایمپلنت، مهم ترین روش و جزء بهترین و موفق ترین روش های دندانپزشکی قرار گرفته است به طوری که 98 درصد موفقیت را به خود اختصاص داده و روشی اصلی و جامع در سر تا سر دنیا به شمار می رود. اجرای آن سبب ایجاد اعتماد به نفس و ظاهری زبیا در افراد، لذت جویدن و خوردن همه غذاهای دلخواه و همچنین رفع مشکلات هاضمه و گوارش می شود. دوام این روش تا پایان عمر است. هیچگونه مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند. با رعایت نکات بهداشتی هیچگونه عفونت و آسبیب به ایمپلنت و دندان های کناری وارد نمی شود.

این روش برای جایگزینی دندان های از دسته رفته و مراقبت و استقامت از تاج دندان به کار می رود. همچنین ایمپلنت قابلیت پل دندانی برای جایگزینی چندین دندان از دست رفته را دارد، همینطور برای نگهداری از دندان های مصنوعی استفاده می شود.

چگونه ایمپلنت را اجرا می کند
ایمپلنتولوژیست با استفاده از قرار دادن پیچی به جنس تیتانیوم در داخل فک، موجب نگهداری از تاج دندان و جایگزین دندان های از دست رفته می شود.

اگر استخوان فک سالم باشد ایمپلنت دندان بهتر و موفق تر عمل می کند، در صورت نبود، ایمپلنت دندان به زمان طولانی تری نیاز پیدا می کند، زیرا کاشت استخوان فک نیز باید انجام گیرد. این روش بدون درد و خونریزی بوده و با استفاده از بیهوشی موضعی صورت می گیرد، به این علت عوارض بی هوشی در این روش راه ندارد و هیچگونه عوارضی را به همراه خود نداشته است و فرد با انتخاب ایمپلنتولوژیست عالی سبب داشتن لبخند زیبای همیشگی و دندان های سالم تا اخر عمر می شود.

 

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دندانپزشک در کرج و انجام ایمپلنت با شماره های 02632528628 و 09128001870 تماس حاصل فرمایید و به شکل تلفنی مشاوره اولیه شوید.

دکتر فراز تیموری

دکتر فراز تیموری   دکتر فراز تیموری، متخصص و جراح لثه و ایمپلنت در مطب آقای دکتر تیموری تمام مراحل درمان دندان های شما و جراحی ها و کارهای دندانپزشکی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • الهام پایداری

    سلام من برای چهارشنبه وقت گرفتم واقعا تشریف دارید یا به علت کرونا مطب شما هم تعطیل هست

  • الهام پایداری

    نوبت گرفتنم چطور مطمئن بشم شما هستید یا نوبت من رزرو شده

  • مرجان دهقان

    کبودی لثه چه کنیم..هزینه کشیدن دوتا دندون پایین اخری چقد میشه..وایمپلنتشون

  • زراعتی

    با سلام و خسته نباشی من حدود 10سال پیش جراحی خیلی سخت داشتم و دندون های جلو رو کاملا روکش کردن . البته سال 94ای کیست خیلی بدی داشتم که اونم جراحی کردم . الان به خاطر درد های زیادی که کشیدم میترسم برم دندانپزشکی . میخواستم اگر امکانش هست بهم بفرمایید آیا این روش کاملا بی درد هست یا خیر . سپاسگزارم

  • لغو پاسخ