بهترین متخصص ریشه دندان مرکز تهران - معرفی پزشکان الودکتر

بهترین متخصص ریشه دندان مرکز تهران

بهترین متخصص ریشه دندان مرکز تهران را به همراه شماره تلفن و آدرس مطب در این صفحه الو دکتر پیدا می کنید. درمان ریشه دندان یکی از پیچیده ترین درمان های مربوط به دندان است که باید توسط دندانپزشک متخصص انجام شود. در حال حاضر دستگاه های الکترونیکی دقیق و عکسبرداری پیشرفته در مراکز درمانی وجود دارد که با دقت بسیار طول ریشه دندان را اندازه گیری می کند در نتیجه پزشک به طور دقیق ریشه را از عصب تخلیه کرده، سپس آن را با مواد مخصوص پر می کند.

به طور کلی متخصص ریشه دندان درمان تخصصی ریشه دندان، روت کانال یا عصب کشی، عصب کشی مجدد، جراحی قطع ریشه، تشخیص و درمان دردهای دندانی، درمان آبسه ها و فیستول های داخل و خارج دهانی، درمان ریشه کودکان و نوجوانان، درمان دندان های ضربه دیده، کیست دندان و عفونت های فکی و دندانی را انجام می دهد.

با وجود پوسیدگی عمیق، پالپ دندان در اثر التهاب یا عفونت دردناک شده و لثه مجاور دندان آبسه می کند. در این مرحله دندان باید تحت درمان ریشه قرار گیرد. متخصص ریشه دندان فضای کانال ریشه را به دقت پاکسازی کرده و آن را با گاتا پرکا پر می کند. سپس بخش تاج دندان را نیز با مواد دائمی ترمیم می کند. دندانپزشکان توصیه می کنند برای جلوگیری از مشکلات ریشه دندان به موقع و به طور منظم به متخصص ریشه دندان مراجعه کنید.