معروف ترین دکتر زنان و نازایی تهران - معرفی پزشکان الودکتر

معروف ترین دکتر زنان و نازایی تهران

معروف ترین دکتر زنان و نازایی تهران را با آدرس و تلفن مطب در این صفحه الو دکتر پیدا می ‌کنید. علل بروز ناباروری در زوج ها متفاوت است و برای درمان آن نیز روش های مختلفی وجود دارد. متخصص نازایی در آغاز پروسه درمان از روش های کم تهاجمی بهره می‌گیرد، سپس در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوب از روش های دیگر درمان ناباروری استفاده می کند. اگر عدم تعادل هورمونی علت نازایی باشد، درمان دارویی در اولویت قرار می گیرد.

مراقبت های دوران بارداری، زایمان طبیعی و سزارین از دیگر فعالیت های اصلی پزشکان زنان و زایمان محسوب می شود. بارداری خارج رحمی، سقط جنین خود به خودی، بیماری اکلامپسی و پره اکلامپسی، زایمان سخت، جداشدن جفت و… از جمله مشکلات شایعی است که زنان برای درمان آن به متخصص زنان و زایمان مراجعه می کنند. معاینه دوره ای به زنان کمک می کند تا از بروز بیماری های جدی تر نظیر سرطان رحم و سرطان تخمدان جلوگیری شود. خدماتی نظیر تشخیص و درمان بیماری های زنان از جمله اختلالات قاعدگی، قاعدگی دردناک، کیست تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی، مقاربت دردناک، درمان زگیل تناسلی، سرطان رحم و تخمدان، جراحی کیست ها و توده های رحم، کولپوسکپی، هیستروسکوپی، درمان بی اختیاری ادرار، زیبایی واژن با لیزر، عمل لابیاپلاستی، تایتنینگ، وایتنینگ و… توسط متخصص و جراح زنان و زایمان ارائه می شود.

برای انتخاب دکتر زنان و نازایی خوب، میزان تحصیلات پزشک، تخصص او، تجربه و مهارت‌ها، تعامل موثر با بیمار و میزان رضایت بیماران را مدنظر قرار دهید. داشتن احساس راحتی با پزشک زنان کمک می کند بتوانید با اعتماد و آرامش مشکلتان را با او در میان بگذارید و نتیجه درمانی بهتری کسب کنید.