آرترولیستیکا داروی طبیعی برای بهبود درد مفاصل و عضلات - آرین سلامت سینا

آرترولیستیکا داروی طبیعی برای بهبود درد مفاصل و عضلات

آرترولیستیکا داروی طبیعی برای بهبود درد مفاصل و عضلات

ARTROLISTICA

آرین سلامت سینا نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با آرین سلامت سینا کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

32 Capsules

 

داروی طبیعی برای بهبود درد مفاصل و عضلات

ترکیبات

 

آرترولیستیکا

آرترولیستیکا داروی طبیعی محصول شرکت هولیستیکا و تهیه شده از عناصر طبیعی و مفید است که برای رفع درد و التهاب مفاصل و عضلات تجویز می شود.

عصاره Blackcurrant Leaf

عصاره Blackcurrant Leaf دارای پلی­فنل­های محافظت کننده و بسیاری از مواد مغذی گیاهی است که جهت کمک به سلامت عضلات و مفاصل توصیه می­شود. این ماده برای افراد مسن، ورزشکاران و هر شخصی که نیاز به بهبود فعالیت عضلانی و مفاصل داشته باشد، تجویز می گردد. اثرات فلاونوئیدها بواسطه ترکیبات طبیعی نظیر ویتامین C موجود در محصول تقویت شده و از سیستم عروقی محافظت می نمایند، بدین ترتیب از بروز تورم در نواحی ملتهب شده جلوگیری می کنند. بعلاوه وجود اسیدهای ارگانیک که دارای اثرات باکتری کشی و ادرارآوری هستند، به عملکرد سم زدایی از بدن کمک می نمایند که بدیهی است این فرآیندها در بازپروری و احیاء انواع مختلفی از فرآیندهای متابولیکی حیاتی بدن، دخیل می باشند.

عصاره Hibiscus Flower

این ماده غنی از ترکیبات فلاونوئیدی است که خواص آنتی اکسیدانی داشته و دارای قابلیت مقابله با ایجاد التهابات در بدن هستند. این ترکیبات دارای قدرت بازسازی و احیاء غضروف و مفاصل  بواسطه تحریک ساخت کلاژن هستند. این فعالیت از طریق عناصر معدنی نظیر کلسیم، آهن و یا منیزیم که به طور طبیعی در گیاه یافت می شوند، تقویت می گردد.

آنتوسیانین های Hibiscus Flower منجر به کاهش نفوذپذیری و افزایش تحکیم دیواره های عروقی می شوند که نهایتا منجر به جلوگیری از افزایش تورم، التهاب و قرمزی می گردند. قدرت بالای این ترکیب در از بین بردن رادیکال های آزاد، منجر به محافظت از بافت ها در برابر فرآیند پیری و فرسودگی می گردد.

بیوفلاونوئیدهای Citrus Limonia

پوسته خارجی میوه  Citrus Limonia محتوی بالاترین غلظت بیوفلاونوئیدها از خانواده آنتی اکسیدان ها مانند هسپریدین است، در حالیکه در سایر گیاهان این ماده به میزان کمتری یافت می­شود. این مواد با افزایش انسجام دیواره عروقی به حفظ گردش خون طبیعی در عروق کمک نموده و مکمل سایر عصاره­های گیاهان موجود در کپسول آرترولیستیکا می­باشند.

ویتامین E طبیعی

ترکیبات بیوفلاونوئیدی به همراه ویتامین E طبیعی موجود در این فرمولاسیون، سلول­ها را در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می­نماید.

موارد مصرف

  • بهبود درد مفاصل و دردهای عضلانی
  • کمک به بهبود عملکرد مفاصل و عضلات (زانو، شانه، دست و غیره) در ورزشکاران و دیگر افراد
  • کمک به تقویت عملکرد مفاصل
  • تسهیل کننده حرکات اندام ها
  • کمک به ترمیم و بهبود عضلانی (ریکاوری) پس از فعالیت های ورزشی
  • دارای اثرات پاکسازی و سم زدایی

روش مصرف

روزانه یک کپسول صبح و یک کپسول شب ترجیحاً قبل از غذا و با یک لیوان آب مصرف شود.

 

محصول شرکت هولیستیکا – فرانسه

نماینده انحصاری: شرکت آرین سلامت سینا

تلفن مشاوره دارویی 22658561، 40883629-021

www.ariansalamat.com

آرین سلامت سینا

شرکت آرین سلامت سینا در سال 1388 با هدف ارائه مکمل‌های تغذیه ای- دارویی و همچنین داروهای طبیعی و گیاهی با تکیه بر آخرین دستاوردهای علمی جهان و از طریق...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • سپیده احمد آبادی

    سلام یعنی این نوع قرص از نوع کلسیم سیترات هست ک رسوب نمیکنه؟ چه فرقی با سوپرابیون کلسیترا که قرص کلسیم هم هست و برای پوکی استخوانه داره ؟

  • سپیده احمد آبادی

    سلام یعنی این قرص از نوع کلسیم سیترات هست که رسوب نمیکنه؟ چه فرقی با سوپرابیون کلسیترا که قرص کلسیم هم هست و برای پوکی استخوانه داره ؟

  • تبسم سادات

    سلام برای رفع قرمزی و دونه های روی گونه نوزاد 4روزه چه کرمی مناسب هست؟؟ که سبب حساسیت نشه...

  • maryam kamali

    سلام دخترم اگزما داره دکتر براش اگزاسین نوشته اما چندتا داروخونه پرسیدم نداشتن کجا میتونم تهیه کنم؟

  • لغو پاسخ