کرم اگزاسین بزرگسال برای رفع انواع خارش و سوزش پوست - آرین سلامت سینا

کرم اگزاسین بزرگسال برای رفع انواع خارش و سوزش پوست

کرم اگزاسین بزرگسال برای رفع انواع خارش و سوزش پوست

کرم اگزاسین بزرگسال فرموله شده توسط شرکت هولیستیکا فرانسه به صورت پتنت و تحت استاندارد اروپا است که برای رفع انواع خارش، التهاب و سوزش پوست مانند اگزما، سوختگی ها و انواع التهابات پوستی و برای برطرف کردن جراحت های سطحی، در نظر گرفته شده است. فرمولاسیون این کرم برای انواع پوست، بدون پارابن، استروئید، اسانس و رنگ بوده، غیرروغنی و سریع الجذب است.

آرین سلامت سینا نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با آرین سلامت سینا کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

مواد موثره کرم، حاوی فلاوونوئیدها، آنتوسیانین، ساپونین، گلیکوزید های ایریدوئید و عصاره جو دوسر است.

فلاوونوئیدها و آنتوسیانین ها، آنتی اکسیدان های گیاهی به عنوان محافظت کننده های طبیعی از سلول در برابر شوک های اکسیدانی، سم زدایی و ترمیم بافتی هستند. ساپونین ها و ترکیبات ایریدوئیدی از بافت در مقابل التهاب، عفونت های میکربی و قارچی محافظت می کنند.

موارد مصرف

درمان التهاب، سوزش و خشکی پوست، تسکین و برطرف کننده خارش، ترمیم و بازسازی طبیعی پوست

  • درمان اگزما
  • اقدامات درمانی و زیبایی مانند انواع لیزر، پیلینگ، میکرودرم، اپیلاسیون و …
  • خارش پوست و خارش های پوستی در دوران بارداری
  • آلرژی و کهیرهای پوستی
  • ترمیم زخم های سطحی
  • بهبود و التیام آفتاب سوختگی
  • بهبود سوختگی سطحی پوست
  • بهبود سرما سوختگی

اگزما چیست؟

اگزمای پوستی برای توصیف تمام حالت های قرمزی، خشکی، تاول، پوسته پوسته شدن، خارش، تغییر رنگ و ضخیم شدن پوست بکار می رود. اگزما انواع مختلفی دارد که نوع شایع آن اگزمای سرشتی است که به آن درماتیت آتوپیک نیز می‌گویند. در این بیماری بدون اینکه علت واضح و مشخصی وجود داشته باشد پوست دچار التهاب، خارش و تحریک می‌شود. علائم اگزما اغلب روی صورت، دست‌ها و پاها دیده می شود؛ اما می‌تواند روی هر نقطه‌ای از بدن به وجود آید. انواع دیگر اگزما شامل التهاب تماسی پوست، درماتیت سبورئیک، التهاب پوست با پوسته ریزی شدید، درماتیت موضعی ناشی از خاراندن و غیره می باشد. اما بطور کلی در همه انواع اگزما، علائم پوستی به صورت ضایعات قرمز روشن و متورم همراه با دانه های آبدار و با خارش شدید، و یا ضایعات پوسته دار قرمز با نمای فلسی شکل، گاهی اوقات افزایش ضخامت پوست، تشدید خطوط پوستی، خراش و ترک های پوستی دیده می شوند.

درمان اگزما

صرف نظر از نوع و علت به وجود آورنده اگزما، مرطوب کردن و مرطوب نگاه داشتن پوست از اقدامات مهم برای بهبود علائم اگزما است، زیرا در اغلب اوقات خشکی پوست عامل اصلی شروع کننده و شدت دهنده علائم اگزما می باشد.  همچنین، ترکیبات برطرف کننده التهاب، قرمزی و خارش نیز برای بهبود مشکلات ناشی از اگزما بسیار موثر هستند. اجتناب از تماس پوست با ماده محرک و حساسیت زا برای پیشگیری از عود مجدد علائم بسیار مهم است. گاهی اوقات جایگزین کردن شوینده های ملایم و مناسب برای بدن و اشیایی که با پوست تماس دارند نیز در تخفیف علائم بیماری اهمیت دارند.

کمپلکس ضد اگزمای اگزاسین با دارا بودن مواد موثره ویژه طبیعی و بافتی نرم و غیر چرب، به نحو بسیار موثری آسیب های پوستی ناشی از انواع اگزما را بهبود می بخشد. کرم  اگزاسین ضمن اثر مرطوب کنندگی طولانی مدت، التهاب و قرمزی پوست را نیز تسکین می دهد.

در ساخت این کرم از پارابن، استرویید (کورتون)، اسانس، پارافین و رنگ استفاده نشده و برای مصرف روزانه ایمن و بی ضرر است.

دستور مصرف

طبق دستور پزشک و یا در صورت نیاز مصرف شود. از تمیز و خشک بودن پوست خود مطمئن شوید. مقدار لازم کرم اگزاسین را بر روی پوست قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. برای مصرف روزانه انواع پوست کاملا ایمن و بیضرر است.

 

آرین سلامت سینا

شرکت آرین سلامت سینا در سال 1388 با هدف ارائه مکمل‌های تغذیه ای- دارویی و همچنین داروهای طبیعی و گیاهی با تکیه بر آخرین دستاوردهای علمی جهان و از طریق...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • سپیده احمد آبادی

    سلام یعنی این نوع قرص از نوع کلسیم سیترات هست ک رسوب نمیکنه؟ چه فرقی با سوپرابیون کلسیترا که قرص کلسیم هم هست و برای پوکی استخوانه داره ؟

  • سپیده احمد آبادی

    سلام یعنی این قرص از نوع کلسیم سیترات هست که رسوب نمیکنه؟ چه فرقی با سوپرابیون کلسیترا که قرص کلسیم هم هست و برای پوکی استخوانه داره ؟

  • تبسم سادات

    سلام برای رفع قرمزی و دونه های روی گونه نوزاد 4روزه چه کرمی مناسب هست؟؟ که سبب حساسیت نشه...

  • maryam kamali

    سلام دخترم اگزما داره دکتر براش اگزاسین نوشته اما چندتا داروخونه پرسیدم نداشتن کجا میتونم تهیه کنم؟

  • لغو پاسخ