تصویر برداری دکتر حسین شاکری - معرفی پزشکان الودکتر
مرکز سونوگرافی دکتر حسین شاکری ، اولین مرکز سونو گرافی غربالگری با بیش از ۱۸ سال سابقه در تهران می باشد . این مرکز یکی از دقیق ترین مراکز سونو گرافی تهران می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با همکاری کادری مجرب و معتمد آغاز کرده است. دکتر حسین شاکری که ریاست این مرکز تصویر برداری را بر عهده دارند ، خود دارنده تخصص رادیولوژی ، بورد تخصصی ، فلوشیپ های سونوگرافی و سی تی اسکن و ام آر آی و گواهینامه FMF می باشند.

خدمات دکتر حسین شاکری در مرکز

انجام سونوگرافی های عادی و روتین سونوگرافی های آنومالی سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی سونوگرافی تعیین جنسیت جنین تعیین سن بارداری و سن جنین تشخیص نازایی ـ سونوگرافی انجام غربالگری پیشرفته جنین انجام اینترونشن انجام مامو گرافی انجام سی تی اسکن تشخیص و غربالگری سرطان انجام رادیو لوژی سنجش تراکم استخوان انجام تصویر برداری تخصصی از رحم و ضمایم آن انجام اکوی قلب جنین انجام سونوگرافی شکم و لگن

 چگونگی ارائه خدمات دکتر حسین شاکری در مرکز

سونوگرافی شکم و لگن : این سونو گرافی نوعی تصویربرداری ست  که در آن اندام های  شکمی بدن از جمله کبد، کیسه صفرا ، طحال، پانکراس ، آپاندیس و کلیه ها و نیز اندام های لگنی مانند:مثانه ، رحم ، تخمدان و پروستات  مورد بررسی قرار می گیرد . در این نوع از سونو گرافی ها پزشک با انتقال صوت به بدن بیمار توسط دستگاه ، تصاویری را دربافت می کند که می تواند نشان از سلامت یا مشکلاتی در بدن بیمار نظیر: مشکلات ساختاری در رحم و تخمدان ، وجود توده های سرطانی در تخمدان ، بررسی علل خون ریزی شکمی ،سنگ های کلیوی ، التهاب لگن ، سرطان معده و روده ، عفونت آپاندیس  و سنگ کیسه صفرا باشد . سونوگرافی شکم ـ لگن می بایستی با دقت فراوانی انجام شود و گزارشی دقیق از این سونوگرافی ارائه شود . دکتر حسین شاکری با دارا بودن بهترین و دقیق ترین مرکز سونوگرافی روز دنیا و با استفاده از جدید ترین ابزار آلات با بهترین برند ها همواره توانسته اند دقیق ترین تصویر را ارائه داده و سبب درست ترین تشخیص شوند ، که این خود از اهمیت بالایی برخوردار است .
  • تهران ، میدان آرژانتین ، خیابان بخارست (احمد قصیر)، نبش خیابان هشتم ،مرکز تصویربرداری دکتر شاکری
  • برای دریافت اطلاعات تماس کلیک کنید.