ارائه انواع خدمات به افراد با نیازهای خاص در منزل - توانیتو

ارائه انواع خدمات به افراد با نیازهای خاص در منزل

ارائه انواع خدمات به افراد با نیازهای خاص در منزل

توانیتو سامانه‌ ارائه خدمات به افراد با نیاز‌های خاص در منزل آنها است.

توانیتو نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با توانیتو کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

خدماتی که در توانیتو ارائه می‌شود شامل انواع خدمات درمانی، پزشکی، پیراپزشکی، آزمایشگاهی، تصویربرداری، توانبخشی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، آموزشی در زمینه‌های مختلف و نیازهای عمومی مانند خیاطی، آرایشگری، امور حقوقی، خدمات کامپیوتری و بسیاری موارد دیگر  می باشد.

خدمات گیرندگان توانیتو نیز شامل معلولین جسمی و حرکتی، کم بینایان، کم شنوایان و ناشنوایان، بیماران خاص، سالمندان، مادران باردار، بستری شدگان خانگی، حادثه دیدگان و کلیه افرادی است که در تامین نیازهای روزانه خود دچار مشکل هستند.

چرا توانیتو؟

سالم-سالاری یک فرهنگ رایج و اشتباه در فضای اجتماعی کشور ایران و بسیاری از کشورهای دیگر دنیاست. توانیتو برای اولین بار در ایران تصمیم گرفته تمامی توان تیم خود را به صورت تخصصی در زمینه اصلاح این فرهنگ اشتباه به کار بسته و دنیا را برای کلیه انسانهایی که هرگونه ناتوانی یا بیماری را تحمل می‌کنند، به جای بهتر و دلپذیرتری تبدیل نماید.

بهبود کیفیت زندگی این جامعه که به دلیل شرایط ناخواسته در زندگی، متحمل درد و دشواری می‌شوند، رسالت ما در این مجموعه است. از سوی دیگر نظارت دقیق بر کیفیت خدمات ارائه شده و استانداردسازی کیفی از امتیازات اصلی توانیتو است.

در این مجموعه علاوه بر استفاده از نیروهای جوان و پرتلاش، مدیران با تجربه و باسابقه درخشان نیز به کار گرفته شده‌اند تا با یاری‌یکدیگر دنیای بهتری برای قشر کم‌توان جامعه ساخته شود.

مشارکت در توانیتو، چه منافعی برای کاربر دارد؟

توانیتو از طریق معرفی صدها خدمات‌دهنده در زمینه‌های مختلف پزشکی و غیرپزشکی، فضای نامحدودی از انتخابها را  پیش روی شما قرار میدهد. در این فضا مشاغل مختلف به صورت تخصصی و با ارائه جزئیات و مدارک به شما معرفی می‌گردند که با مطالعه سابقه تخصصی و شغلی هر مورد می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را از بین خدمات دهندگان داشته باشید.

همچنین با ثبت تجربه شخصی‌تان از یک خدمات دهنده و مطالعه تجربیات سایر کاربران، می‌توانید خدمات‌دهندگان مختلف را مقایسه و بهترین‌ها را شناسایی کرده و خدمات باکیفیت‌تر و مناسب‌تر از نظر اقتصادی را سفارش دهید. از دیگر مزایای توانیتو، حمایت از شما با پشتیبانی24 ساعته، ضمانت پرداخت ایمن و نظارت دقیق بر صحت و کیفیت خدمات معرفی شده، می‌باشد.

مجموعه توانیتو با ایجاد یک فضای بزرگ خدماتی و تسهیل دسترسی شما با هر شرایط جسمی به این فضا، امکان استفاده از بهترین خدمات تخصصی در محل سکونت خودتان یا هر محل دیگری را فراهم نموده و به همین دلیل با ایجاد یک استقلال نسبی برای شما، به میزان قابل توجهی از وابستگی و نیازتان به خانواده و سایرین برای امور روزانه‌ می‌کاهد.

خدمات مجموعه توانیتو برای شما هیچگونه هزینه‌ای نخواهد داشت و به صورت کاملا رایگان ارائه می‌گردد.

چگونه خدمات مورد نیاز خود را در توانیتو سفارش دهید؟

با مراجعه به سامانه www.tavanito.com و انتخاب گزینه «ورود خدمات گیرنده» می توانید در کمتر از یک دقیقه حساب کاربری داشته باشید و در کمتر از سه دقیقه، اطلاعات یا مدارک پزشکی خود را (به صورت اختیاری) در توانیتو ثبت نمایید. همچنین با انتخاب گزینه «مشاهده خدمات» آخرین تخفیفها و خدمات مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهید.

توانیتو

توانیتو چیست؟ توانیتو همیار شما برای دریافت خدمات است. ما در توانیتو تلاش می‌کنیم تا افراد با نیازهای خاص، از کلیه خدمات درمانی و عمومی متناسب با شرایط جسمی خود...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • ارشیا غفاریان

    انگشت بعد شستم برید با چاقو الان با گاز استیلر بستم بر میدارم خون مید چه کنم

  • پویا بقایی

    سلام. یه سوال؟ یکی از فامیل های ما دیشب توخواب خواب ترسناک میبینه وبعدازبلند شدن درصبح میبینن که لال شده علت این چیه یعنی ماکه گیج شدیم

  • لغو پاسخ