خدمات بخش ارتوپدی درمانگاه شبانه روزی کودکان پگاه - درمانگاه شبانه روزی تخصصی کودکان پگاه

خدمات بخش ارتوپدی درمانگاه شبانه روزی کودکان پگاه

خدمات بخش ارتوپدی درمانگاه شبانه روزی کودکان پگاه

ساختار سیستم حرکتی بدن هر فردی از بدو تولد تا بلوغ مدام در حال تغییر است. از این رو بیماری‌های اسکلتی و عضلانی بچه‌ها ممکن است با بزرگسالان فرق داشته و نیاز به درمان متفاوتی داشته باشد. بدن کودکان هر لحظه در حال رشد است و این رشد هم می‌تواند تبعات مثبت و هم منفی داشته باشد.

درمانگاه شبانه روزی تخصصی کودکان پگاه نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با درمانگاه شبانه روزی تخصصی کودکان پگاه کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

اکثر بیماری‌های سیستم حرکتی چنانچه به موقع و به درستی تشخیص داده شوند می‌توانند با اقدامات ساده‌ای درمان شوند و اگر در درمان این بیماران تاخیر به وجود بیاید عالاوه بر اینکه درمان را مشکل می‌کند و نتیجه درمان ممکن است مناسب نباشد بلکه تأثیر زیادی در رشد استخوان و عضلات خواهد داشت و ممکن است تا آخر عمر این مشکلات گریبان‌گیر فرد شود.

خوشبختانه بدن کودکان در بهبود و ترمیم ضایعات توانایی بالایی دارد و از این رو اکثر آسیب‌های اسکلتی بدن در سنین پایین راحت‌تر از بزرگسالان درمان می‌شود و نتیجه آن موفقیت آمیزتر خواهد بود. در بخش ارتوپدی کلینیک کودکان پگاه خدمات زیر ارائه می شود.

خدمات بخش ارتوپدی درمانگاه شبانه روزی کودکان پگاه

گچ کوتاه پا، گچ بلند پا، گچ کوتاه دست، گچ بلند دست، آتل کوتاه پا، آتل بلند پا، آتل کوتاه دست، آتل بلند دست

درمان های ارتوزی: دررفتگی مادرزادی لگن در کودکان، صافی کف پا، زانو ضربدری، زانو پرانتزی، عقب زدگی زانو، انحراف انگشت شست به خارج، خار پاشنه، انحرافات ستون فقرات و بیرون زدگی دیسک، قوز پشت و گودی کمر

آتل گیری: در موارد شکستگی ها و دررفتگی ها و درد ناشی از درگیری ریشه های عصبی (درد تیر کشنده و گزگز شدن)

اسکن کف پا: آنالیز راه رفتن بیمار و طراحی و ساخت کفش، کفی و صندل بر اساس اطلاعات اسکن

درمانگاه شبانه روزی تخصصی کودکان پگاه

درمانگاه شبانه روزی پگاه در سال ۱۳۸۶ توسط جمعی از متخصصین و اساتید دانشگاه با هدف پیشگیری و درمان بیماری ها، به ویژه در گروه سنی کودکان شروع به کار...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • شعبانی

    سلام من یک پسر ۱۳ ماهه دارم بدنش کلا داغ و تب داره . هیچ علایم دیگه ای هم جز تب نداره . بردمش دکتر فقط بهش پروفن داد . چون استامینوفن نمیخوره . ولی بعد از ۳ روز هنوزم تب ادامه داره . ممکنه راهنمتییم کنین ممنون .

  • سمیه عبادزاده

    سلام من ی پسری دارم ک اردیبهشت سه سالش تموم میشه از دیروز وقتی ک میشینه برای غذا خوردن میگه پاهام اینجوری میشه میخاره من حس میکنم ک پاش خواب میره دلیلش چی میتونه باشه؟

  • هادی

    سلام. فرزندم حدود دو و نیم ساله. متخصص گوارس به علت یبوست پودر پیدرولاکس تجویز کرد. پس از یک هفته مصرف روزی یک بار خروجی داشت. اما چند روزه با وجود مصرف دارو در هنگام دفع به مدت 2 تا 3 ساعت بیقراری میکند و حتی مقداری گریه. تا راحت شود البته مدفوع کاملا طبیعی و نرم از وی خارج می شود اما دلیل بیقراری رو نمیدانیم چیست. لطفا کمک کنید

    • سمیرا رادمهر

      سلام من هم پسر۳ساله ام همین مشکل وداشت انجیرخیس خورده بهش بده هرروز غذاهاش وپرازسبزیجات کن وآب ميوه طبيعي باپالپش زودي خوب ميشه.

  • لغو پاسخ