لیزر و لیزر تراپی در دندانپزشکی - دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی

لیزر و لیزر تراپی در دندانپزشکی

لیزر و لیزر تراپی در دندانپزشکی

کاربرد لیزر در دندانپزشکی

سوال خیلی از بیماران این است که آیا لیزر برای ما ضرر دارد یا خیر و آیا لیزر را برای ایمپلنت هم می توان به کار برد یا خیر؟

دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

لیزرهای دندانپزشکی به علت طول موجی که دارند فاقد اموج مضر برای بدن هستند و هیچ ضرری برای بافت های دهانی ندارند و بالعکس به بهبود زخم دهانی و مشکلات دهانی کمک خواهد کرد. در بیمارانی که دارای آفت، تبخال و مشکلات لثه ای هستند لیزر به این دسته عزیزان می تواند کمک شایانی داشته باشد.

 

 استفاده از لیزر در انجام ایمپلنت

طبق مطالعاتی که انجام دادم و دوره هایی که دیدم با استناد به اینها می توان گفت که لیزر به بهبود جوش خوردن ایمپلنت کمک می کند، کیفیت استخوان دور ایمپلنت را بهتر می کند.

به حداقل رسیدن زمان قالب گیری

سوالی که ذهن خیلی از بیماران را درگیر می کند این است که زمان قالب گیری به چه صورت است؟ وقتی برای این بیماران لیزرتراپی انجام شود زمان قالب گیری هم به حداقل می رسد، خطر خونریزی، بخیه و مشکلاتی که باعث ایجاد اضظراب و استرس برای بیمار می شود را ندارد.

روشن کردن لثه های تیره

از مزایای دیگر لیزر این است که لثه های تیره را می توان با آن روشن کرد. با لیزر تراپی می توان دردهای مفصلی و فکی را کاهش داد.

امکان بهبود و برگشتن بی حسی فکی

در بیمارانی که در اثر سوانح مختلف مانند جراحی دندان عقل دچار مشکلات بی حسی شدند و باعث آسیب اعصاب فکی آنها شده، اگر به موقع خودشون را به مراکز تخصصی لیزرتراپی دندانپزشکی برسانند، لیزر تا حد زیادی امکان بهبود و برگشتن بی حسی فکی در آنها وجود دارد.

دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی ارائه دهنده خدمات تخصصی ایمپلنت به همراه لیزر تراپی برای بیماران عزیز است.

 

 

دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی

مرکز تخصصی ایمپلنت و لمینت دکتر شهرام اسعدی کاشت دندان یا همان ایمپلنت دندان یک میله یا پیچ تیتانیومی با قطر و طول های مختلف است که در فک قرار...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • Mohammad

    سلام اقاي دكتر من يك ماه و ٢٠ روزه دندانم رو عصب كشي كردم الان احساس گزگز بالاي دندانم ميكنم به دندانم ضربه ميزنم احساس يكم درد ميگيره نظرتون چي هست طبيعي است

  • علیرضا حسینی

    سلام جناب دکتر اسعدی هزینه هر واحد ایمپلنت و هر واحد روکش رو لطف میکنید؟ جسارتا به صورت اقساط هم ایمپلنت انجام میدید؟

  • لغو پاسخ