کاشت ایمپلنت برای افراد با بیماری خاص و سن بالا - دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی

کاشت ایمپلنت برای افراد با بیماری خاص و سن بالا

کاشت ایمپلنت برای افراد با بیماری خاص و سن بالا

آیا امکان کاشت ایمپلنت برای افرادی که سن آنها بالاست یا بر اثر سانحه یا تصادفی استخوان خود را از دست دادند وجود دارد؟

کاشت ایمپلنت برای افرادی که دچار سانحه شده اند

کاشت ایمپلنت برای این بیمارانی که دارای تحلیل استخوان شدید هستند و یا به دلایل مختلفی مانند استفاده کردن از دندان مصنوعی و یا در اثر سانحه ای دندان های خود را از دست داده اند می توان در دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی به راحتی انجام داد. اگر دارای ضعف استخوانی  و نواحی استخوانی تضعیف شده هستند می توان آنها را بازسازی یا تقویت استخوان کرد.

دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

کاشت ایمپلنت برای افراد سالم

کاشت ایمپلنت در بیماران دیگری که استخوان آنها برای انجام ایمپلنت قابل قبول هست و فاقد نقص استخوانی هستند در دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی، بدون اینکه لثه را بشکافند، بخیه بزنند و یا خونریزی ایجاد شود کاشت ایمپلنت انجام داده می شود. از مزایای این روش این است که فاقد خونریزی است و استرسی که در اثر تیغ جراحی برای فرد ایجاد می شود را ندارد.

با روش پانچ تکنیک یا فلپ لس تکنیک، در واقع هیچ گونه بخیه و شکاف دندان نخواهیم داشت و جراحی خیلی خوشایندی خواهیم داشت. نتیجه اینکه اگر بیمار استخوان قابل قبولی داشته باشد حدود 5 دقیقه زمان نیاز داریم تا کاشت ایمپلنت انجام شود.

کاشت ایمپلنت برای افراد با بیماری خاص

گروهی دیگر از بیماران هستند که بیماری خاص مانند دیابت، مشکل قلبی، پوکی استخوان، سرطان و مشکلات مختلف دارند و نگران این مساله هستند که آیا با وجود و سابقه این نوع بیماری ها می توانند ایمپلنت انجام دهند؟

برای کاشت ایمپلنت به این دسته از بیماران نوید داده می شود که دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی ارائه دهنده خدمات تخصصی به شما عزیزان است.

دندانپزشکی دکتر شهرام اسعدی

مرکز تخصصی ایمپلنت و لمینت دکتر شهرام اسعدی کاشت دندان یا همان ایمپلنت دندان یک میله یا پیچ تیتانیومی با قطر و طول های مختلف است که در فک قرار...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • Mohammad

    سلام اقاي دكتر من يك ماه و ٢٠ روزه دندانم رو عصب كشي كردم الان احساس گزگز بالاي دندانم ميكنم به دندانم ضربه ميزنم احساس يكم درد ميگيره نظرتون چي هست طبيعي است

  • علیرضا حسینی

    سلام جناب دکتر اسعدی هزینه هر واحد ایمپلنت و هر واحد روکش رو لطف میکنید؟ جسارتا به صورت اقساط هم ایمپلنت انجام میدید؟

  • لغو پاسخ