دکتر حسن بدیهی - معرفی پزشکان الودکتر
دکتر حسن بدیهی متخصص نوزادان و کودکان که در تهران فعالیت دارند . ایشان متولد سال ۱۳۲۴ در شهر اصفهان متولد شده اند .

سوابق تحصیلی دکتر حسن بدیهی

ایشان مدرک فارغ التحصیلی خود را در سال ۱۳۵۱ در رشته دکترای عمومی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت نمودند . همچنین ایشان موفق به دریافت مدرک تخصصی در زمینه نوزادان و کودکان  از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۵۸ شدند .

خدمات دکتر حسن بدیهی

ویزیت دوره ای نوزادان بررسی نوزادان از نظر زردی بیماری های عفونی اطفال بررسی تکامل کودک بر اساس سن بررسی کودک از نظر بیش فعالی  و درمان آن تغذیه و رشد و وزن گیری کودک آسم و آلرژی در کودکان درمان  بیماری های تنفسی و خس خس سینه مشاوره و راهنمایی برای از شیر گرفتن نوزادان مشاوره و راهنمایی برای از پوشک گرفتن نوزادان اختلال در تکلم کودکان اختلالات و محدودیت های حرکتی درمان اختلالات مغزی و اوتیسم

چگونگی ارائه خدمات توسط دکتر حسن بدیهی

بیش فعالی کودک : بیش‌فعالی به حالتی اطلاق می شود که در آن کودک به گونه ای مفرط و بیش از اندازه فعال و پرجنب‌ و جوش است . تحرک زیاد این کودکان خود و تمام اطرافیان را هم دچار مشکل می کند .  گفتنی است که کودکان بیش فعال در معرض خطر بالایی از اختلال سلوک ، شخصیت ضد اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر قرار دارند . از علایم بیش فعالی در کودک می توان به  : مشکل در توجه ، فعالیت بیش از اندازه ،انجام عمل قبل از فکر کردن به آن (حرکات تکانشی) اشاره نمود . درمان بیش فعالی ساده  و قطعی نیست، علائم بیش فعالی را می توان کنترل کرد که این کار باید توسط متخصص نوزادان و کودکان صورت بگیرد . دکتر حسن بدیهی  متخصص متبحر و مجرب در حوزه تخصصی کودکان و اطفال می باشند . ایشان در طی سالها تجربه موفقیت های زیادی را در زمینه درمان و سلامت کودکان و نوزادان انجام داده اند . ایشان با مهارت و علم سرشار خود در زمینه های تخصصی خود از جمله درمان بیش فعالی کودکان توانسته اند رضایت بسیاری از مراجعان خود را کسب نمایند .
  • تهران ، تهرانپارس ، بین فلکه دوم و سوم ، خیابان ۱۸۸ شرقی ، پلاک ۱۱۱ ، طبقه دوم
  • برای دریافت اطلاعات تماس کلیک کنید.