عاداتی که عمر لامینیت های دندانی را کم می کنند؟ - دکتر سوگند مستوفی

عاداتی که عمر لامینیت های دندانی را کم می کنند؟

عاداتی که عمر لامینیت های دندانی را کم می کنند؟

ساخت لایه نازکی از موادی که روی دندان را می پوشاند پیشنهاد خوبی برای آنهایی هست که به لبخند زیبا اهمیت می دهند. در صورت بدشکلی، بدرنگی یا نامرتبی دندان ها این لامینیت ها کار بسیار سریعی برای به دست آوردن یک لبخند زیبا است.

دکتر سوگند مستوفی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر سوگند مستوفی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

چقدر عمر می کند؟

این جواب اساسا به مراقبت های شخص بستگی دارد. عاداتی هستند که به این ها آسیب می رسانند. با مراقبت خوب حدود 10 سال ماندگاری دارند. براساس نوع ماده که کامپوزیت یا سرامیک باشند آسیب های وارده به آنها شامل ترمیم یا جایگزینی کامل آنها هستند.

چه عاداتی عمر آنها را کم می کند؟

ونیرها می توانند مثل دندان طبیعی لب پر شوند یا بشکنند. خوردن غذاهای خیلی سفت یا عادات سائیدن دندان ها باعث لب پر شدن یا شکستگی آنها می شود و همچنین انجمن دندانپزشکی آمریکا در مورد تماس مکرر با چای و قهوه و مواد رنگی هشدار داده است، چون باعث گرفتن رنگ در لامینیت می شود. با پرداخت کردن کامپوزیت ها تا حدی می توان رنگ هایی که به دندان چسبیده است را از روی لامینیت های کامپوزیتی برداشت.

دکتر سوگند مستوفی

دکتر سوگند مستوفی، دندانپزشک، ترمیمی و زیبایی دارای certificate از RTD فرانسه و دارای بیست سال سابقه کار پذبرش به صورت آزاد و طرف قرارداد با بیمه بانک صادرات

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • مهرداد نعمتی پور

    سلام خانم دکتر امیدوارم خوب باشید سوالم اینه که شما جراحی لثه برای جلوگیری از تحلیل لثه هم انجام میدید و هزینش چقدر هست ؟ ممنونم

  • مهرداد نعمتی پور

    سلام خانم دکتر شما جراحی برای جلوگیری از تحلیل لثه انجام میدید و در این صورت هزینش چقدر است ؟

  • لغو پاسخ