دکتر سید حسن فخرایی - معرفی پزشکان الودکتر
دکتر سید حسن فخرایی متخصص اطفال سید حسن فخرایی پزشکی بسیار خوشروو متواضع و مهربان هستند و بسیار حاذق هستند . شما میتوانید با مراجعه به وب سایت ها و شبکه های اجتماعی داخلی نظرات مثبت مراجعه کنندگان نسبت به دکترسید حسن فخرایی را مشاهده نموده و با اطمینان خاطر بیشتر به ایشان برای درمان کودکان و نوزادان خود مراجعه نمایید. موقعیت مکانی مطب دکتر فخرایی به گونه ای بوده امکان دسترسی به مطب ایشان آسان و راحت می باشد. همچنین نظرات مثبت نسبت به برخورد مناسب و بسیار عالی ایشان و استفاده از تجهیزات به روز و مناسب و کافی در مطب دکتر فخرایی را مشاهده فرمایید.ساعات کاری دکتر فخرایی به صورت همه روزه از شنبه تا چهار شنبه به صورت دو شیف صبح و بعد از ظهر می باشند.

سابقه علمی سید حسن فخرایی

دکتر سید حسن فخرایی دارای مقالات علمی و پژوهشی در مجلات و همچنین  سایت های معتبر داخلی می باشند. دکتر فخرایی در کنگره ها ی ملی نیز هم شرکت و هم سخنرانی داشته اند.  

سابقه تحصیلی سید حسن فخرایی

دکتر فخرایی دارای مدرک دکتری عمومی می باشند و مدرک خود در مقطع تخصص را در رشته کودکان دریافت کرده اند.

خدمات

معاینه فیزیکی کودک ارزیابی توانایی ذهنی کودک ارزیابی توانایی جسمی کودک درمان آپنه در کودکان تست ابکاربعد تولد در نوزادان غلبارگری توانایی شنوایی کودک فتوتراپی در کودکان درمان هیپوگلیسیمی در کودکان درمان ادرار سوختگی در کودکان درمان کم کاری مادر زادی نوزاد درمان بیماری های گوارشی تنفسی درمان بیماری عفونی در کودکان درمان بیماری زردی در کودکان درمان مصدومیت های کودکان پاسخ به سوالات تغذیه ای در مورد کودکان پاسخ به سوالات ایمنی در مورد کودکان درمان بیماری کیستیک فیبروزیس در کودکان درمان بیماری عدم تحمل لاکتوز در کودکان
  • خیابان شهید بهشتی ، خیابان میرعماد ، نبش كوچه ششم ، بیمارستان مهراد
  • برای دریافت اطلاعات تماس کلیک کنید.