لیفت لثه یا لیفتینگ لثه - دکتر فراز تیموری

لیفت لثه یا لیفتینگ لثه

لیفت لثه یا لیفتینگ لثه

در مواردی افراد دارای لثه های غیر استاندارد هستند که این موضوع، مشکلات زیادی را برای آن ها به وجود می آورد و باید برای درمان آن جراحی لثه انجام داد. برای مثال عده ای در هنگام خندیدن دچار نمایان شدن تمام لثه های خود می شوند که در زیبایی لبخند آن ها نقص ایجاد می کند، به همین منظور به این عارضه لبخند لثه ای گفته می شود و یا افرادی دارای لثه های بسیار بلند و یا لثه هایی بسیار کوتاه هستند که این مشکلات هم در زیبایی و هم در سلامت دندان و لثه نقشی مخرب بر جای خواهند گذاشت، در این هنگام برای درمان باید به سراغ درمان لیفتینگ لثه رفت درمانی که در جهت رفع مشکلات لثه و ترمیم و زیبا شدن دندان ها نقش می آفریند.

دکتر فراز تیموری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر فراز تیموری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

لیفتینگ لثه یا لیفت لثه چیست؟
همانطور که گفته شد لثه های بسیار بلند سبب می شوند تا مقدار زیادی از نمای دندان ها را پوشش دهد و در این جهت دندان ها کوتاه تر از حد معمول نشان داده شوند که در این شکل، ظاهر خوب و مطلوبی به شخص داده نمی شود. همچنین در افرادی که لثه ها به سمت بالا رفته و به نوعی تحلیل می رود علاوه بر بلند تر نشان دادن دندان ها و ظاهری بد فرم به دندان، موجب آسیب های جدی به دندان و لثه خواهد شد که لق شدگی و پوسیدگی دندان را به همراه دارد، باید گفت که تمامی این موارد از طریق لیفیتیگ لثه درمان یافته و مشکلات این چنینی پایان می یابند.

لیفتینگ لثه یا لیفت لثه چگونه است؟

برای لیفتینگ لثه، ابتدا بافت های نرم دهان با بی حسی موضعی بی حس می شودد و سپس متخصص با تراش دادن محل، شکل دهی مشخص شده را انجام می دهد. این درمان هم از طریق لیزر درمانی و هم از طریق جراحی صورت می گیرد که انتخاب بر عهده  مراجع است، اما باید در نظر داشت لیزر درمانی علاوه بر بدون درد بودن در روند اجرا و در روند درمان نیز با سرعت بیشتری عمل کرده و بهبود بسیار سریع صورت می گیرد.
نکته ای که باید توجه داشت این موضوع است که در مواقعی بیماری فرد شدت پیدا می کند و نیاز به جراحی استخوان در جهت درمان است، در این صورت استخوان تراشیده می شود و سپس در جای معین قرار می گیرد.

شرایط لیفتینگ لثه یا لیفت لثه
لیفتینگ لثه، روشی است که تنها به یک جلسه برای درمان نیاز دارد و زمان کمی را نیز به خود اختصاص داده است. این درمان بر خلاف سایر درمان ها نیازی به دوران نقاهت نداشته و فرد احتیاجی به مصرف مسکن های قوی، استراحت، نخوردن، نیاشامیدن و همچنین صحبت نکردن ندارد، بلکه به طور عادی به روز مره خود پرداخته و در مواقعی که احساس کمی درد در محل مربوطه کند از مسکن های ضعیف برای تسکین خود استفاده می کند.

افراد باید توجه داشته باشند تا مدتی از مسواک زدن به آرامی استفاده کنند و مانع تحریک لثه شوند، برای شست و شوی لثه از دهان شویه حاوی آنتی باکتریال استفاده کنند.

لیفتینگ لثه از طریق جراحی با استفاده از بی حسی باعث می شود بیمار احساس درد نداشته باشد. از همین رو درمانی بدون درد تلقی می شود، زیرا در مواقع لیزر درمانی نیز این روش درمانی بدون درد و خونریزی و بخیه به همراه دارد و جای هیچگونه نگرانی برای بیماران نخواهد بود.
به طور کلی لیفتینگ لثه سبب درمان بیماری ها و مشکلات های لثه و دندان، سبب زیبایی در فرد، دندان، لثه، افزایش زیبایی و درمانی قطعی و دائمی در افراد می شود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا نوبت دهی در مورد انجام جراحی لثه، لیفت لثه و … با شماره 02632528628 تماس حاصل کنید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09128001870 در ارتباط باشید.

دکتر فراز تیموری

دکتر فراز تیموری   دکتر فراز تیموری، متخصص و جراح لثه و ایمپلنت در مطب آقای دکتر تیموری تمام مراحل درمان دندان های شما و جراحی ها و کارهای دندانپزشکی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • الهام پایداری

    سلام من برای چهارشنبه وقت گرفتم واقعا تشریف دارید یا به علت کرونا مطب شما هم تعطیل هست

  • الهام پایداری

    نوبت گرفتنم چطور مطمئن بشم شما هستید یا نوبت من رزرو شده

  • مرجان دهقان

    کبودی لثه چه کنیم..هزینه کشیدن دوتا دندون پایین اخری چقد میشه..وایمپلنتشون

  • زراعتی

    با سلام و خسته نباشی من حدود 10سال پیش جراحی خیلی سخت داشتم و دندون های جلو رو کاملا روکش کردن . البته سال 94ای کیست خیلی بدی داشتم که اونم جراحی کردم . الان به خاطر درد های زیادی که کشیدم میترسم برم دندانپزشکی . میخواستم اگر امکانش هست بهم بفرمایید آیا این روش کاملا بی درد هست یا خیر . سپاسگزارم

  • لغو پاسخ