دکتر ماریا مرادی - معرفی پزشکان الودکتر
دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت در تهران هستند و دارای تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سرو گردن می باشند.

خدمات دکتر ماریا مرادی

انجام جراحی زیبایی بینی رفع انحراف بینی با جراحی ترمیم بینی عمل شده جراحی سینوس و سینوزیت جراحی غدد لنفاوی و تیروئید درمان عفونت و سرطان غدد لنفاوی جراحی زیبایی فک جراحی زیبایی گوش برجسته و لاله گوش جراحی زیبایی پلک افتاده رفع سیاهی دور چشم و پف زیر چشم تزریق چربی در اندام های مختلف بدن تزریق بوتاکس بدون درد تزریق چربی لب و ایجاد برجستگی در لب و تغییر فرم آن تزریق فیلر ( کلاژن ) لیزر مو های زائد بدن انجام جراحی چال گونه برجسته نمودن گونه ها با انجام پروتز پروتز چانه و تغییر فرم آن جراحی لیفتینگ صورت بالا کشیدن ابرو افتاده

چگونگی ارائه خدمات توسط دکتر ماریا مرادی

بالا کشیدن ابرو: بالا کشیدن ابرو یا لیفت ابرو نوعی عمل زیبایی پر طرف دار می باشد. این عمل به نوبه خود در فرد احساس جوانی  ایجاد و اعتماد به نفس را بالا می برد. هر چه سن فرد بالا تر می رود سبب می شود که عضلات صورت و بدن شل شده و ابرو دچار افتادگی شود و زیبایی و جوانی خود را از دست دهد. ابرو های افتاده باعث می شود که فرد خسته ، عصبانی یا خشمگین به نظر برسد . این افتادگی ابرو می تواند حتی باعث کاهش دید شود .عمل  لیفت ابرو هم در خانم ها و هم در آقایان توسط  جراحان زیبایی قابل انجام می باشد.انجام این عمل با استفاده از انواع روش های آندوسکوپی و یا جراحی باز و یا تزریق چربی قابل انجام می باشد.دکتر ماریا مرادی جراح موفق و مؤثقی هستند که توانسته اند با استفاده از بهترین تکنیک ها و روش های جراحی  زیبایی بهترین نتیجه را در هر زمینه از جراحی زیبایی از جمله جراحی لیفت ابرو برای مراجعان خود حاصل نماید.ایشان در طول سال ها تلاش  با بکار گیری پیشرفته ترین دستگاه های زیبایی روز جهان توانسته اند زیبایی را در قالب  هدیه ای برازنده به مراجعان خود تقدیم نمایند.
  • آدرس: تهران، میدان ونک، ضلع شمال شرقی، کوچه صانعی، پلاک۴۲، واحد ۵
  • برای دریافت اطلاعات تماس کلیک کنید.