عمل جراحی سینه، انواع آن و بهترین جراح سینه - دکتر محمدرضا ترحمی

عمل جراحی سینه، انواع آن و بهترین جراح سینه

عمل جراحی سینه، انواع آن و بهترین جراح سینه

اندام های ظاهری و زنانه یک خانم یکی از موثرترین عوامل افزایش اعتماد به نفس در آن هاست. خوش اندام و متناسب بودن اندام یک خانم باعث بهتر به نظر رسیدن لباس در این افراد است که حس خوشایندی را در فرد ایجاد می کند. احتمالا شما هم در طول هفته بارها در مقابل آینه قرار می گیرید و به بررسی زوایای مختلف اندام خود می پردازید، برای خود نقص می تراشید و دوست دارید بدنتان شکل دیگری داشته باشد.

دکتر محمدرضا ترحمی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر محمدرضا ترحمی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

یکی از قسمت های مورد علاقه برای خانوم های داشتن سینه های درشت،خوش فرم و سفت است.

ما در این مقاله سعی داریم اطلاعات جامعی در مورد عمل جراحی سینه، انواع آن و نحوه  انتخاب این عمل ها را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

عمل جراحی پروتز سینه

شاید داشتن سینه های گرد و خوش فرم در گذشته یک آرزو و رویا بود که به بخت و اقبال شما بستگی داشت که در چه خانواده و با چه شرایط فیزیکی متولد می شوید، اما امروزه با انجام یک جراحی معمول با استفاده از پروتز می توانید به سایز و حجم دلخواه از سینه های خود برسید.

برای انجام پروتز سینه دو نوع پروتز در سه سایز برای انتخاب پیش روی شما قرار می گیرد که شما با توجه به شرایط خود یک نوع را انتخاب می کنید بر اساس مدل به دو دسته تقسیم می شود:

– سینه های پروتز مدل اشکی

– سینه های پروتز مدل گرد

بر اساس سایز و  برجستگی به سه دسته تقسیم می شود:

– پروتز با برجستگی و حجم کوچک

– پروتز با برجستگی و حجم متوسط

– پروتز با برجستگی و حجم بزرگ

که متناسب با شرایط و ویژگی های فیزیکی شما با مشورت پزشک فوق متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی یکی از پروتز ها را برای انجام جراحی انتخاب می کنید.

عمل جراحی لیفت سینه

آویزان و شل شدن سینه ها می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد:

– زایمان

– دوران شیردهی

– ژنتیک و ارثی بودن

این عوامل تاثیر گذار در شکل ظاهری سینه هاست. شما می توانید برای برطرف کردن مشکل افتادگی سینه و اصلاح فرم سینه ها اقدام به انجام عمل جراحی لیفت سینه کنید. در این جراحی هدف حجم دهی و یا کوچک و بزرگ کردن سینه نیست بلکه هدف اصلاح فرم و افتادگی سینه است. در هنگام جراحی لیفت سینه با  استفاده از روش ها و تکنیک های پزشکی مربوط به این کار اقدام به اصلاح فرم سینه می کنند و آن را بالا می کشند.

عمل جراحی پروتز سینه

در جراحی پروتز سینه هدف فقط حجم دهی سینه هاست. شاید شما هم از آن دسته ارادی باشید که دارای سینه های کوجک و کم حجم است. حتما اولین اقدام شما استفاده از سوتین های حجم دهنده است اما این سوتین ها همیشه و تحت هر شرایطی مشکل شما را برطرف نخواهد کرد به خصوص در خلوت زناشویی شما با همسرتان تمام این مسائل از جچشم همسرتان پوشیده نمی ماند.

بهترین گزینه برای برطرف کردن  این مشکل استفاده از پروتزهای حجم دهنده است که با ایجا با برشی در زیر سینه اقدام به قرار دادن پروتز در سینه می کنند.

انجام همزمان عمل جراحی پروتز و لیفت سینه

ممکن است فردی هم دچار عارضه ی افتادگی سینه باشد و هم از حجم سایز سینه های خود ناراضی باشد، انجام همزمان دو عمل جراحی لیفت و پروتز سینه امکان پذیر است و شما می توانید با انجام این دو جراحی به صورت همزمان سینه های خوش فرم و بالا  با حجم دلخواه خود داشته باشید.

عمل جراحی کوچک کردن سینه (ماموپلاستی)

شاید بزرگ بودن سینه ها برای بسیاری از افراد مزیت و امتیاز باشد و حتی بسیاری از خانوم ها روش هایی را انتخاب کنند تا سینه ی درشت و خوش فرمی داشته باشند اما این سینه های درشت برای همه ی افراد خوشایند نیست و ممکن است باعث بروز عوارضی چون:

– احساس خجالت و شرمساری

– احساس درد در کمر

– احساس درد در گردن

– متناسب نبودن سایز بالا تنه و سخت شدن انتخاب لباس

– خم شدن شانه ها و کتف از سنگینی و بزرگی سینه ها

برای برطرف کردن تمامی این مشکلات می توانید عمل جراحی ماموپلاستی را انتخاب کنید. با انجام این عمل جراحی می توانید سایز سینه های خود را با خارج کردن بخشی از  بافت سینه کاهش دهید و تناسب لازم را در بالاتنه ایجاد کنید.

مراقبت های لازم بعد از عمل جراحی سینه

مراقبت های بعد از عمل جراحی سینه بسیار ضروری است و لازم است بعد از انجام جراحی سینه مواردی که در ذیل اشاره می شود را رعایت کنید:

– ضروری است که فرد بعد از جراحی به صورت طاق باز بخوابد.

– به مدت طولانی به صورت دراز کش و افقی نخوابید و با قرار دارن بالش زیر سر و کتف خود زاویه ی مناسب را ایجاد کنید.

– از مصرف الکل به مدت دو هفته اجتناب کنید.

– استعمال دخانیات ممنوع.

– داروهای تجویز شده توسط پزشک را به صورت منظم مصرف کنید.

– از انجام فعالیت های سنگین بعد از جراحی سینه اجتناب کنید.

– از حمل اجسام سنگین در مدت تعیین شده توسط پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بپرهیزید.

– برای شروع فعالیت های ورزشی خود از پیاده روی های سبک آغاز کنید.

هزینه عمل جراحی سینه

محاسبه ی هزینه ی عمل جراحی سینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند اینکه کدام عمل جراحی را برای سینه های خود در نظر گرفته اید؟

– پروتز سینه

– لیفت سینه

– ماموپلاستی

– انجام همزمان پروتز و لیفت سینه

تبحر و مهارت پزشک معالج، سوابق تحصیلی و تخصص، مرکز جراحی و کلینیک مورد نظر برای جراحی سینه، همه ی موارد در برآورد هزینه ی نهایی تاثیرگذار است، پس لازم است با آگاهی از این موارد به انتخاب آگاهانه از پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی اقدام کنید.

لازم به ذکر است هیچ چیزی در فرآیندهای زیبایی مهم تر از سلامتی شما نیست پس هیچ وقت ریسک نکنید و سلامتی خود را قربانی انجام خدمات با قیمت پایین نکنید.

بهترین جراح سینه

برای انتخاب بهترین جراح سینه به سوابق تحصیلی و میزان تبحر و مهارت پزشک دقت کنید. بهترین جراح، پزشکی متعهد و  مقید به مسائل اخلاقی است که برای درمان همیشه بهترین راه حل را انتخاب می کند که کوچکترین آسیبی سلامتی راجع را تهدید نکند. از پزشک مورد نظر نمونه کار بخواهید و میزان رضایت بیماران از انجام خدمات نزد پزشک معالج را در نظر داشته باشید.

در انتخاب پزشک معالج خود برای انجام خدمات زیبایی وسواس لازم را به خرج دهید. با افزایش عمل های جراحی زیبایی تعداد نارضایتی از انجام عمل جراحی ها افزایش یافته و متاسفانه قربانی های زیادی را به خود اختصاص داده است. انتخاب آگاهانه و هوشمندانه موجب تجربه ای لذت بخش از انجام عمل های زیبایی برای شما خواهد بود.​

 

دکتر محمدرضا ترحمی

دکتر محمدرضا ترحمی متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی جراحی پلاستیک یک تخصص مربوط به جراحی است که شامل ترمیم، بازسازی یا تغییر در ساختار بدن انسان است.  این عمل را...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • علی رضایی

    سلام وقت بخیر ممنون میشم بفرمایید هزینه(حدودی) عمل لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی هر یک به صورت جداگانه چقدر میشه؟ و دیگر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور برای عمل به کدوم یک از مراکزتون مراجعه کنیم که علاوه بر کیفیت، هزینش بالا نشه چون سر ماجرای کرونا چند ماهه که سر کار نرفتم خداخیرتون بده و به مالتون برکت بده و پیشاپیش سپاسگزارم از پاسخگوییتون. بیمار مادرم هستن که ۵۰ سالشونه

  • علی رضایی

    سلام وقت بخیر ممنون میشم بفرمایید هزینه(حدودی) عمل لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی هر یک به صورت جداگانه چقدر میشه؟ و دیگر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور برای عمل به کدوم یک از مراکزتون مراجعه کنیم که علاوه بر کیفیت، هزینش بالا نشه چون سر ماجرای کرونا چند ماهه که سر کار نرفتم خداخیرتون بده و به مالتون برکت بده و پیشاپیش سپاسگزارم از پاسخگوییتون. بیمار مادرم هستن که ۵۰ سالشونه

  • Farzanh safa

    سلام آقای دکتر بینی گوشتی با پوست ضخیم میشه عمل کرد که دوباره بر میگرده هر دکتری رفتم میگن بر میگرده

  • لغو پاسخ