مزوتراپی زیبایی و مزوتراپی لاغری چگونه است؟ - دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی

مزوتراپی زیبایی و مزوتراپی لاغری چگونه است؟

مزوتراپی زیبایی و مزوتراپی لاغری چگونه است؟

مزوتراپی یکی از روش های بدون خطر و غیر جراحی  است که  کاربرد های مختلفی دارد از جمله:

دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

– زیبایی

– لاغری

– تقویت مو

– سلولیت

به طور کلی مزوتراپی به  تزریق مواد زیر پوست گفته می شود که بسته به نوع  درمان از مواد و کوکتل های مختلفی استفاده می شود  که شامل ویتامین ها و سایر مواد مغذی هستند.

در مزوتراپی زیبایی علاوه بر بهبود ترمیم پوست موجب آبرسانی پوست نیز می شود.

اثر پیشگیری از پیری را دارد و همچنین موجب درخشندگی و شادابی پوست صورت می شود.

از مهم ترین مواد مزوتراپی در زیبایی می توان به هیالورونیک اسید اشاره کرد، که این ماده به طور طبیعی در بدن وجود دارد و با بالا رفتن سن کاهش است و پوست به تدریج آسیب پذیر و نازک می شود و چین و چروک به وجود می آید. با تزریق این ماده به زیر پوست موجب جوانسازی می شود.

پس از مزوتراپی بهتر است فرد تا 24 ساعت استراحت کند و در معرض نور آفتاب نباشد. تعداد جلسات مزوتراپی برای هر فرد متفاوت است، معمولا فاصله بین جلسات از 1 تا 4 هفته توصیه می شود.

مزوتراپی لاغری چیست؟

مزوتراپی لاغری نیز به تزریق مواد چربی سوز و مواد مغذی و ویتامین ها به زیر پوست گفته می شود. برای لاغری موضعی می توان از این روش استفاده کرد از قبیل ران ها، بازو، غبغب  و شکم.

در این روش مواد مخصوص زیر ناحیه تزریق می شود و موجب شکسته شدن چربی ها می شود، علاوه بر این به سلامت بدن نیز کمک می کند. مزوتراپی معمولا بدون درد است و عوارض جانبی ندارد.

یکی دیگر از مواردی که مزوتراپی در آن تاثیر زیادی دارد جلوگیری از ریزش مو و همچنین تقویت مو سر است.

در این روش از کوکتل ها و موادی که برای تقویت ریشه مو مفید هستند زیر پوست سر صورت سطحی تزریق می شود و علاوه بر به جریان انداختن خون و انرژی موجب کاهش ریزش مو و همچنین تقویت ریشه مو می شود، همچنین با تقویت ریشه مو فولکول های مو فعال شده و رشد مجدد اتفاق می افتد.

این روش درمانی برای پیشگیری از ریزش مو نیز بسیار مناسب است.

درمان سلولیت نیز با مزوتراپی بسیار موثر است که با تزریق مواد مغذی و کوکتل ها ی مخصوص به ناحیه که دچار سلولیت شده است با بهبود خونرسانی و تقویت موجب از بین رفتن سلولیت می شود.

برای پیشگیری از عفونت و التهاب پوستی بهتر است پس از این درمان تا مدت 24 ساعت دوش نگیرید و از سونا و استخر نیز استفاده نکنید.

ممکن است در برخی از نواحی در اثر سوزن های وارد شده به پوست مقداری کبودی باقی بماند که نهایتا در ظرف یک هفته از بین می رود.

یکی دیگر از پیشرفته ترین روش های  زیبایی، دستگاه آر اف  است که توسط امواج رادیویی موجب بهبود اختلالات پوستی و همچنین جوانسازی می شود.

دستگاهی که در کلینیک استفاده می شود دستگاه آی هلث است که می توان با آن با فرکانس روی صورت و همچنین سایر قسمت های بدن می توان کار کرد.

در این روش مراحل مختلفی وجود دارد از قبیل بادکش صورت که با خونرسانی به پوست موجب شفافیت و جوانسازی می شود.

دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی

دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی، طب سنتی چین سوابق علمی عضو رسمی انجمن لیزر ایران و اروپا. سوابق تحصیلی دارای گواهی نامه های داخلی و بین المللی: طب سوزنی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • پروانه ابوالفتحی

    سلام آیا مطب تعطیل شده چرا پاسخگو تماس نیستید

  • پریسا عبدی

    سلام، وقت بخیر، ببخشید سوال داشتم . آیا لیزر آکوپانکچر در خانم ۴۷ ساله با سابقه ناباروری و دو بار آی وی اف ناموفق و amh=0.9 پاسخ می دهد؟

  • پریسا عبدی

    سلام، وقت بخیر، آیا لیزر اکو پانکچر در خانم ۴۷ ساله با سابقه ناباروری و amh=0.9 پاسخ می دهد؟

  • قندی

    با سلام ، دکتر من۶۲ ساله و سابقه یک سکته دارم رگ سمت چپ من با استنت درون آن بسته شده ، آیا این تخصص بمن کمکی میکند و. با سپاس و تشکر از شما

  • لغو پاسخ
دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی